"Är du hög på PEZ?"

Vissa människor vill ha fet mat när de kommer ifrån krogen, vissa vill ha rent kött, en del blir sugen på korv och ganska många sucktar efter en ordentlig kebab. Själv blir jag alldeles galen efter mineralvatten.
Och hur, HUR, kan McDonalds ha stängt när det är fest i hela staden klockan 02.00 på natten?
Om någon undrar varför det är små märken på McDonalds dörr efter en liten sko så var det inte jag.

En lyckad kväll som vi ändå konstaterade hade kunnat vara ännu bättre i Åre på Bygget eller Dippan, men nu fick vi se lite nytt Östersunds folk i alla fall. Och nu är det officiellt 99 dagar kvar tills jag, och många andra, tar studenten. Oh god...

Jag skulle lägga upp lite roliga vimmelbilder från gårdagens bravader men datorn hatar mig tydligen igen, så det blir inget med det. Kanske bra ioförsig, jag ska aldrig mer le på kort. Eller se glad ut. Det såg ut som om jag var alldeles... hög på någonting. Bara på socker isåfall.
facehunter.blogspot.com

Flickan ovan är ju hur underbart söt och fin som helst!
Och istället för bilder på när vi hoppar runt till "Put your hands up for Detroit, I love this city..."
så blir det blandade bilder på flickor med stil och Aenigma illustrationer.

1

Härligt, härligt, härligt!
Nu ska jag knalla till skolan. Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Ally

Det är ju klockan tre på morgonen som MCDonalds smakar godast ;)

Postat av: Mark

Fin illustration! När kommer min upp? ;)

2007-03-01 @ 12:47:57
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: aenigma

Ally; Preciiiis! Och nu hade de inte öppet. Jäkla skit...

Mark; Danke. Neeeej... jag vet inte om du förtjänar någon illustration. Jag menar, var är ens adoptivbror när man behöver honom? Inte alls i närheten när man behöver ta ut sina aggressioner på någonting och liksom slå väldigt hårt på ställen som gör ontontont. Och luggas. Och peta i ögonen. Armbåga i revbenen. Och bita fingrarna av!
Jag är ju både syskon och föräldralös, damn it!

2007-03-01 @ 14:40:07
Postat av: aenigma

Ally; Preciiiis! Och nu hade de inte öppet. Jäkla skit...

Mark; Danke. Neeeej... jag vet inte om du förtjänar någon illustration. Jag menar, var är ens adoptivbror när man behöver honom? Inte alls i närheten när man behöver ta ut sina aggressioner på någonting och liksom slå väldigt hårt på ställen som gör ontontont. Och luggas. Och peta i ögonen. Armbåga i revbenen. Och bita fingrarna av!
Jag är ju både syskon och föräldralös, damn it!

2007-03-01 @ 14:40:08
Postat av: Mark

Du har inte gjort en illustration? Tolkar jag det rätt.

2007-03-01 @ 15:22:18
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: aenigma

Mark; I do have! Den ligger faktiskt ca... 2 dm skulle jag tippa från min högra hand. Så du tolkade fel. Blev du tjurig nu? Jag hatar när människor börjar tjura för petitesser. :/

2007-03-01 @ 15:28:36
Postat av: Mark

Nej jag bara undrar. Jag "hatar" när människor säger något de inte verkar eller till slut står för.

2007-03-01 @ 15:30:03
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: aenigma

Tjänster och gentjänster. Jag gör saker för andra när jag anser att de förtjänar att få något eller min hjälp. Jag har nämligen ett liv outside the blogworld där det innebär att jag har en skolutbildning att prioritera, en student som snart kommer, MVG:n att hålla uppe och en personlig sfär att upprätthålla. Och viss sjukdom att ha i åtanke.
Men du ska få din bild. Men som jag sa, jag gör saker för människor när de visar t.ex ödmjukhet.
Kalla mig egoist, men jag är van att få det som jag vill i min familj.

2007-03-01 @ 16:05:32
Postat av: Mark

Okej.

2007-03-01 @ 16:06:16
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Mark

Nej men jag är inte på humör idag.

2007-03-01 @ 16:17:16
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Moi

Coola kläder.

2007-03-01 @ 16:27:29
URL: http://vackrajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback