Bling my own death

Mitt näringsintag skulle få en dietist att dra efter andan idag. Inte av stolthet över sitt yrke, snarare för att det var skrämmande konstigt. Men jag säger som Hanna, jag äter väl vad jag vill.
(Okej, jag ville äta annat, typ frukost och lunch, men det hann jag inte eftersom jag hade ett projektarbete att avsluta och mat inte kunde klämmas in däremellan...) Appropå Hanna Fridéns tankegångar så tänker jag faktiskt skippa det där med att ha barn och bara ha en hamster. En hamster kan jag ta hand om. Alldeles lagom stor och tidskrävande. En hamster.
Förutom att jag fick en släng av tourettes syndrom idag, jag vet att man inte ska skämta om sånt, så betedde jag mig ganska lugnt och sansat för att vara mig under tiden jag och HillieBillie my friend pysslade för fullt med våra projektarbeten.
12
Fråga mig inte vad jag gör på bilderna. Är man hög på adrenalin så behöver man varken knyta sina töntigt glittriga skor eller stå på två ben...
Silversneakers, H&Ms barnavdelning
Svarta tsrumpisar x 2, Åhléns
Marinblå shorts, Zara
Mörkblått linne, Cubus
Marinblå tee med gulddödskalle, Zara
DKNY hoodie
Rosettbrosch med nitar, TopShop


 

Kommentarer
Postat av: HillieBillie

We were soooo good today! ;) Attans vad duktiga vi var! Fikapauserna var bäst. Haha. Och sen tycker jag att dina galna silverdojor var riktigt coola! På något absurt litet sätt. ;P

Jag vill också blogga, men jag hinner inte. Har massor av sparade utkast som jag måste skriva färdiga, hehe. Det kommer så fort som möjligt.

Postat av: Maria

Döskalletröjan är jättesnygg!

2007-03-15 @ 19:38:59
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Crazypill

Älskar jackan! sån vill jag ha

2007-03-15 @ 21:16:38
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: aenigma

HillieBillie; ja vi var sjuuuuukt koncentrerade och duktiga! Yeah.. go ous!
Du får ta dig i kragen nu snorunge angående bloggandet. Annars blir det stryyk...

Maria; Tack. :D

Crazypill; jag var tvungen att ta bort bilden på jackan, den var i jätte konstigt format på min dator. Men det kanske bara var på min? Ska lägga upp det igen!

2007-03-16 @ 17:03:18
Postat av: Niklasmargrethe

Excellent site!

2010-02-12 @ 13:54:51
URL: http://niklasmargrethe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback