Dagens; Österländska influenser

Gjorde min egen version av Ashley-turbanen idag som Clara tolkat så snyggt. Jag tog dock den gamla "last season" dödskallescarfen och snurrade,knorrade och vred runt huvudet eftersom mitt hår av någon konstig anledning är alldeles knas idag efter gårdagens dusch. Jag misstänker att jag i mitt förkylnings virrvarr inte tog schampoo utan bara balsam i det...
1
Det är vår och jag har på mig värmande leggings för att inte få lunginflammation. Yes, precis vad jag väntat på hela kalla vintern. Att få klä på mig långkalsonger så fort det börjar bli varmare...
Turkosa strumpisar, H&M
Ljusa, loose jeans, Loveli
Grått linne med broderier, H&M
Kort turkos tunika, Indiskas barnavdelning
Dödskallescarf som en halvturban, Glitter?
Tunna silverarmband, gåva + egyptiskt armband i silver med Fatimas hand & turkosa skarabeér, arvegods

2
2
Armband och en liten hög med halsband från olika delar av afrika i mina favoritfärger. Turkos och blekt guld.

Kommentarer
Postat av: Malin

härligt armband:)

Postat av: Karin

ahh.. du får göra en bild i av det du vill ha då (i nåt program, tex photoshop) sen postar du bilden i den storleken d
vill ha.. förhandsgranskar, högerklickar, får fram http-adressen, går in på stilmallar och klickar in den på headern.. byter den som redan finns:)

2007-03-08 @ 14:13:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: clara

Hej vännen!
Du är utmanad! Apcoolt med rockturbanen!

2007-03-08 @ 16:28:40
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: julia

turbanen var jätte fin på dig, du passade vekrligen i den! så otroligt härliga färger du hade på dig! ;)

2007-03-08 @ 16:54:24
Postat av: elin

det var snyggt uppsatt med sjalen! :)

2007-03-08 @ 23:29:24
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/
Postat av: aenigma

Malin; Tack!

Karin; Okaj, ska försöka! Tack för tipsen. :)

Clara; Ohhh, utmaning från favvisClara! Klart jag hakar på. Haha, tack! Rockturban.. det lät häftigt!

Julia; Tack sötis! Jag måste ladda lite inför resan till Oman så jag klädde mig arabiskt igår. Haha. Är du fortfarande sugen på de där örhängena med röda prismor och guldpärlor längs kanten? De är ju på rea nu! (Maila mig så kan vi göra kanske en ännu bättre överenskommelse) :D [email protected]

Elin; tack. :D

2007-03-09 @ 17:23:18
Postat av: julia

ett email har skickats ;D

2007-03-09 @ 21:38:14
Postat av: Mimo

Söt!

2007-03-13 @ 08:49:38
URL: http://mimostyle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback