Fredagens; Old fashioned

Som sagt så är ju det inte bara jag som har varit arg på blogg.se. Och anledningen till att jag lägger upp fredagens outfitbild idag är ju att blogg.se helt enkelt vägrat att sammarbeta och varit tjurigare än vad jag någonsin varit. (Okej lätt överdrift men ändå) Jag trallade omkring med vännerna i fredags, igår gjorde jag skol/projektarbete och idag blev det underbar skidåkning med J. Solen sken och mina första freckles har kommit fram på näsan och kindbenen. Så underbart med sol som faktiskt värmer! Don´t you ever leave me again, sunshine!!
Svarta stupisar, Åhléns barnavdelning(jag vill aldrig ta av dem!)
Puderrosa tee med puffärm, Åhléns
Vit kofta med instickat ros-mönster och rosa spetskant, BikBok
Tre radigt pärlhalsband, arvegods
Flätor över huvudet á la Heidi, Tyrolerflickan
21
Nu är jag i ett fruktansvärt behov av after ski. Jag har enorma cravings efter coca cola och chocklad.
I läskiga (fläskiga?) mängder!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mcyket fin frisyr :)

Postat av: alex

Söt frisyr:)Men lite krångligt att göra själv.. Tycker jag iallafall. :P

2007-03-06 @ 13:53:34
URL: http://tropicalbreeze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback