Livet består av väldigt få viktiga ting

Jag tycker inte om att väckas på morgonen av att min mor hoppar upp och ned i köket och sedan ringer telefonsamtal som gör mig för glad för att sova. Jag kan nämligen inte ignorera meningar då "flygning med en mellanlandning", "jaha 28 grader i vattnet "och "några av världens finaste korallrev säger du?" uppenbarar sig. Det förstör min skönhetssömn.

Efter jobbet idag snorade jag hem och tänker nu spendera kvällen framför GilmoreGirls och Desperate Housewives med mina nya bästa vänner; Reliv och C-vitamin brustabletter.
Och läsa min lilla bok om London så att jag kan memorera bra shoppinggator typ.
Jag förstår inte varför jag blir så jäkla trög när jag är förkyld. Tankarna liksom är inte riktigt med mig. Att fokusera på saker är inte att tänka på och under samtalet med J nyss sa jag ganska ointelligenta saker. Inte bra för min image.
2

2
En sådanhär liten glas... glasgrej fick min padre efter att ha jobbat med VM. Det fick inte jag. Jag känner mig diskriminerad. Jag åt ju säkert mest kexchocklad av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback