Dagens; Lila & australiensiska minnen

Idag är en dag då jag har svårt för att bli på gott humör. Har ont i huvudet hela tiden just nu dessutom. Gör mig arg. Och less. Och irriterad. Dock förgylldes hela tillvaron när jag fick prata med hjärtat på andra sidan jordklotet. 
Tänk vad konstigt att jag kan längta så starkt till Australien och finna det så exotiskt och någon där kan känna precis tvärtom. Saknar dig Olivia, saknar dig väldigt väldigt mycket! 
4
Lite posering ute i trädgården med nya väskan och lila nyanser som inte syns.
Nya svarta peeptoesarna, H&M barn. Svarta leggings, Åhléns.
Svart puff&ballongkjol med rosett H&M Trend. Lila satinlinne med gröna detaljer, Sisley.
Svart långärmad, Polarn o. Pyret. Silverhalsband med lila kula, present från Pilgrim.
Nya lila satinväskan med metallkedja att ha korsad över bröstet, Indiska.
213
Imorgon är det min födelsedag. Jag blir faen 19 år gammal. Jag har åldersnoja!
Då blir det äta tårta så att min laktosintoleranta mage kommer att kolavippa, flickorna på besök, Hannas hemkomst (det där låter som en skräckfilm...), Kajsa ensam hemma, brännboll och grillning på Tossön osv.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Din väska är hur fin som helst ju! Älskar den lila färgen.
Jag är också nojjig över att fylla 19! Det är dock några månader kvar. Tänk, vad gammal man blir nu! Jag vill ju vara barn.

Postat av: HillieBillie

Oldie! ;) Just kidding.

2007-05-30 @ 13:20:36
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Julia

inget inlägg har det lbivit idag. så jag säger grattis här! GRATTIS kajsa! hoppas du har en underbar födelsedag :D
kram

2007-05-30 @ 15:06:39
Postat av: Emreronja

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-04-27 @ 14:07:04
URL: http://emreronja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback