"...to witness a battle between Nv & Sp"- Liam

Efter att ha ätit så mycket tårta och så lite riktig mat är jag imponerad att jag överhuvudtaget lyckades ta mig igenom ICAs utbud av varor. Men vad gör man inte för sporten? Allehanda studenter samlades på Tossön och smälte samman till en sammansvetsad enhet av folk där vi lekte allt ifrån lekar, till att sätta dit varandra för pinsamheter ur det förgångna (det vill säga förra veckan), grilla, puttas, ligga på marken och prata, sjunga sånger och viktigast av allt; utkämpa det prestigefyllda brännbollsslaget mellan Sp & Nv.
Let the game begin.

3
Jag har känt dessa flickor i många, många år nu. Och vi har bråkat, satt oss själva i trubbel, skrattat, sjungt, larvat oss och haft jäkligt kul tillsammans. Våra glanstider tillsammans är över men det är så kul att veta att vi fortfarande kan ha precis lika roligt, vi tre, som under de där åren då vi spelade baseball i Mias trädgård och var snorungar.
Those babes can rock och grymma på brännboll är vi fortfarande, trots att vi inte är snorungar längre!

En födelsedag att minnas. Tossön var platsen och det roliga utgjordes tack vare det knasiga utbudet av människor. Jag nämner ingen speciellt så att ingen blir glömd men faen vad kul det var. Och vann brännbollen gjorde såklart Sp-laget!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ey! Wtf, Nv vann ju! ;D

Postat av: HillieBillie

...Och exakt hur mycket icke barnvänliga drycker hade du druckit då Elin? Vi vann så det stod härliga till! ;)
Kajsa lilla, bra att din födelsedag blev trevlig! Grattis igen. I efterskott. :)

2007-05-31 @ 16:34:18
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

HillieBillie; Elin hade inte druckit så mycket icke barnvänliga vätskor som hon brukar, då brukar hon ju vara... out of mind and control, men vi vann. Och dessutom var det inte viiiii som kräktas ju! Moahahaha

2007-05-31 @ 16:51:25
Postat av: Sweetheart

Såg att du fyllt år, grattis i efterskott! :)

2007-05-31 @ 18:48:05
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Anonym

Hmph, men bara så att alla vet; jag kräktes verkligen inte på grund av fylla/sprit. Hade mått dåligt hela dagen typ.

2007-05-31 @ 19:49:01
Postat av: Kajsa

Fast ärligt talat, Elin, så är det ju inte konstigt att folk tror att du gjorde det eftersom du är ganska duktig på att hälla i dig sprit i vanliga fall och bli gaaanska så ordentligt full!
Man får lära känna sin kropps signaler när det är stopp.

2007-05-31 @ 19:54:11
Postat av: Anonym

Haha, vem fan har du hört det av? Måste säga att jag har vart nykter de flesta gångerna på krogen i vinter.

2007-05-31 @ 21:12:23
Postat av: Kajsa

Elin, nykter? Det är faktiskt en synd att ljuga. Särskilt när det är så uppenbart. Om du beter sig sådär när du är nykter så blir jag lite orolig ärligt talat. Ärligt talat!

2007-06-01 @ 18:59:59
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Märtis

Kajsa! Hur kan du ha fångat mig på två bilder där jag verkligen ser ut som hej kom å hjälp mig???:O Nog om de...Har förrsten inte sett dina kommentarer som du säger att du skrivit?? :(
Busig kväll btw..:D

2007-06-03 @ 23:17:54
URL: http://minatjejen.blogg.se
Postat av: Super Mario News

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-05 @ 20:07:49
URL: http://super-mario-news.blogspot.com
Postat av: Super Mario News

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-05 @ 20:07:59
URL: http://super-mario-news.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback