Be forever mine

När jag ogillar någonting,så ogillar jag det hämningslöst.Och när jag älskar något/någon så gör jag det hejdlöst.
Det är jag i ett nötskal. Att antingen tycka om något så fruktansvärt mycket att det gör ont, eller i princip hata det osannorlikt mycket. Som tur är så är det just älskar mina vänner jag gör. Så otroligt mycket.




Att jag är världens sämsta värdinna när människor kommer till mig är kanske inte så okänt men toppnoteringen kom nog under torsdagens middag hos mig. De tog fram maten, lagade den, fixade iordning allt och diskade.
Jag, jag tog fram fyra tallrikar. Och bar ut en olivburk...
Matildas närvaro under våra små tillställningar är helt enkelt otvivelaktigt nödvändiga. Ungen borde kunna få vem som helst, när som helst, att skratta. Om det så handlar om att härma varenda barnprogram som någonsin existerat eller prata på bredaste skånska så finns det få som kan slå henne.
Carolina, aldrig någonsin har en kompis funnits där för mig på samma sätt som hon gjort i sommar när jag inte mått bra! Det finns helt enkelt inte ord för hur tacksam och glad jag är att jag har denna underbara och kloka flicka. Vår egen Ior som kommer att bli världens bästa läkare. 
Anja är helt enkelt som solsken personifierat. Att inte få en högst anselig mängd kramar av henne under en sommar är ingen riktig sommar. Det går helt enkelt inte att vara ledsen när man har Anja runt sig!
Klicka för att stänga bilden
Och naturligtvis, soulmates i mitt liv, Sanna. Att veta att vad som än händer, så finns hon där för mig, är obeskrivligt. Mer behöver jag egentligen inte säga, annat än att jag inte kan ha bättre vänner.
(För att ingen tjurskallig jämtlänning nu ska få för sig att denne är bortglömd så älskar jag ju naturligtvis er också. Men det vet ni, och det har ni fått höra förut.:D )

Kommentarer
Postat av: anna

ja, det tyckte jag med! tack förresten :D. de kommer från din sko och kostade 500:-

Postat av: Hanna

haha, vadå tjurskallig? jag förstår inte :P

2007-09-03 @ 18:55:33
URL: http://msvagabond.blogg.se
Postat av: Ida Annie

Seriöst, det finns inget finare än de vänner som man älskar mest av allt...

2007-09-05 @ 01:40:28
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Anja

Åh, Kajsa! Du är så söt! Jag tycker så mycket om dig! Nu åker jag till Göteborg imorn men kommer hem på sön! Det gör inget att du inte kan laga mat, jag lagar det så gärna hemma hos dig!

2007-09-05 @ 15:20:23
Postat av: Sassy

Vilka glada och fina bilder!

2007-09-05 @ 21:45:12
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Jessica

du verkar ha fina vänner. lyllos dig :)

2007-09-07 @ 23:14:39
URL: http://vintagedarlingblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback