guccisima!

Om jag fick välja en enda designer jag skulle klä mig i för resten av livet så står det mellan två. Burberry har alltid varit och kommer antagligen alltid att vara min favorit av de stora modegiganterna. Men Gucci har gått från att vara ett märke jag mest kopplade ihop med fula loggoväskor till något utöver det mesta.
Förra säsongen var sagolik med kombinationerna av marinblå, plommonlila och guld och så är även denna. Dock är inslagen av folklore i den sofistikerade landlordflickan i år faktiskt snäppet bättre.
Vackra kavajer med handgjorda detaljer, röda spetsar, vackra kantband och knäppningar, metallförsedda skärp, toffsar, korta pälsjackor, broderier, sammetsväskor, sjalar i mustiga färger, lösa blusar, krimskramsiga smycken.
Jag kan hålla på förevigt. Men saken jag vill komma till är att ja, jag gillar verkligen Gucci. 
Gucci Fall 2008 Ready-to-WearGucci Fall 2008 Ready-to-Wear
Gucci Fall 2008 Ready-to-WearGucci Fall 2008 Ready-to-Wear
I höst vill jag helt enkelt vara en rysk docka med sotade ögon, röd kappa, guldknappar och nitförsedda stövlar.
Gucci Fall 2008 Ready-to-WearGucci Fall 2008 Ready-to-Wear
Gucci Fall 2008 Ready-to-WearGucci Fall 2008 Ready-to-Wear
Gucci Fall 2008 Ready-to-Wear

Kommentarer
Postat av: Stlist

Mycket snyggt och burberry är verkligen en höjdare

Postat av: sara

ja du ser :) snyggt va? Tyckte mycket om de här bilderna. fransar, päls (fusk hoppas jag) och mysiga saker! :)

2008-08-21 @ 09:58:24
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback