Gewl å blew

Är man beroende av internet om man börjar att kallsvettas så smått, bli stressad av tanken på att inte kolla mailen direkt när man vill och känner sig orolig hela dagen för att man inte ska kunna ha tillgång till nätet på över ett dygn?
Isåfall är jag det. Det var ingen bra morgon när jag inte kunde kolla allt jag ville helt enkelt på datorn.

I detta nu kan jag inte komma på en enda grej jag gjort idag. Dock att jag varit på skidstadion och jobbat med VM förberedelserna. Och tagit ett kort till min ackreditering där jag ser ut att äcklas av hela världen som jag dessutom ser ned på med förakt. Bra gjort, Kajsa, bra gjort.
4
Jag har aldrig känt mig mer som en patriot än under dessa inledande dagar inför skidskytte VM. Kläderna är blåa och gula. Väääldigt blåa och gula. Folk stirrar på bussen...
32
Det är kul att sitta och titta på hur ett så stort evenemang växer fram inför ens ögon under dessa dagar. Pö om pö så kommer saker på plats, blir klara, byggs upp, ställs på plats och förbereds.
Roligaste bilden på länge på mig. Jakob, min chef, tog den häromdagen när jag var allt annat än särskilt klarvaken, sminkad eller nyborstad i håret. I min gosiga innejacka som man får som volontär från adidas. Vimsig är vad jag ser ut att vara. Vimsig.
1

Ni får ursäkta min brutalt dåliga och tråkiga bloggning. Men jag är så trött! Och vimsig. Och allt möjligt annat.
Men imorgon. Då jäklar.

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Hmm, ja det är nog lite beroendevarning där ; ) Men det är okej! Det låter som du har det spänannde! /Jenny W

Postat av: Stilist

Bildne på dig var söt tyckte jag.

2008-02-04 @ 22:54:33
URL: http://stilist.blogg.se
Postat av: Disa

åh, bilden på dig! Jättefin! :) Ha det bra, kram

2008-02-05 @ 21:04:18
URL: http://bizuuu.blogg.se
Postat av: Kasparkarolina

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2008-09-15 @ 12:02:30
URL: http://kasparkarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback