Marc hearts Härjedalen

Så snart jag återfått min hjärna ska jag även återgå till att blogga som en proper flicka. Just nu är såväl jag som de små grå på lite för mycket villovägar för att jag ska uttrycka mig ordentligt. Men jag skyller på trötthet. Sjukt glad och nöjd jäkla trötthet. För jag har haft två galet fantastiska veckor som jag aldrig kommer att glömma. Och det är värt varenda sekund av vad-var-det-nu-jag-hette-?-ögonblick, förirrande av saker jag tämligen mycket behöver och allmänna klanterier jag faktiskt inte brukar utsetta mig själv, eller andra, för. 
Men jag måste nämna. Detta som återigen får mitt vanligen osolidariska hjärta att klappa lite extra för min ack så ändå ljuva hemtrakt. Liksom, Marc Jacobs, mannen som får modeintresserade flickor världen över att se rosaskimmrande både när det kommer till anblicken av såväl honom som hans design, han har gjort en återskapning av en scarf från Härjedalen. Det är ju så next door som det kan bli här!
Av alla platser. Av alla saker att bli inspirerad av. Så valde han en gammal snusnäsduk från Härjedalen. 
Jag vet inte om jag tycker att den är snygg. Men attans vad roligt ändå. Heja Härjedalen.
I want one. 
image2892
Imorgon blir det frosseri i 2 veckors kaos med skjutglada människor inräknat.

Kommentarer
Postat av: Vera

jo, den är väl sådär.
småkul o lustigt när Victoria beckham hans nya musa kommer strutta runt med den på sina axlar ...

Postat av: Sassy

Kanske inte så snygg, men vansinnigt kul att han har gjort den! Och vänta bara tills han får se Småland, haha!
kra

2008-02-18 @ 09:26:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Carmen

Jag läste om den där sjalen i metro. Lite kul, världen är bra liten ibland. Ojoj, stackars Kajsa som är helt utmattad. Vet hur det är. Tillslut vet man knappt vad man heter. Kul att du börjat blogga lite mer igen :) jag följer dig som vanligt hihi.
Vad tycker du föresten om Marcs nya doft "Daisy"? jag älskar den! så söt flaska.
Kram

2008-02-18 @ 11:12:58
URL: http://www.carmelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback