Calmness

En av de där dagarna i Oman. När man var lugn som om hjärtat slutat slå.
Nu är jag hemma från yoga. Och jag är lugnare än innan men fortfarande sådär taggigt arg och spretig i humöret att jag hugger när som helst. Det är jobbigt. Alla bli less på mig. För jag bits. Mentalt.
2
1
Har så mycket illustrationer som jag aldrig visat upp. Det ligger i mapp efter mapp och ett antal som jag aldrig ens lagt in på datorn än. Men det kommer väl tid för dem också. Jag vet inte riktigt varför, men just denna får mig alltid att tänka på
Ida när jag ser den skymta förbi.

Kommentarer
Postat av: loathing

shiet. jag vill också börja hålla på med yoga igen. jag gjorde ashtangayoga fyra gånger i veckan förut. det var en kamp, en skön kamp att gå upp på morgonen och göra ett 1 ½ timmes pass.
men nu har jag problem med knäna så jag får inte göra ashtangayoga för min sjukgymnast.
men jag tror jag ska börja med kundalini eller nåt, det är lite mer mentalare.
sen ska jag börja boxas.

var jag har varit, njeaa, jag har inte varit på så många ställen, lite här lite där, mest dragit mej tillbaka i några dagar, från alla.

var har du varit då?
idag har jag i alla fall köpt två biljetter till Spöksonaten, varit på fotoutställning och handlat tre nya ps2-spel. höm höm höm. just det, jag har suttit i skumma antikvariat i flera timmar med en polare och glott i konstiga böcker.

hoppas du har en bra kväll och att du får en bra morgondag. tjahaaa.

Postat av: carmen

älskar dina illustrationer :)
så glad när du skrev att du kanske kan ordna det! men visst är det väl en bra idé? att trycka dina teckningar på kläder. perfekt kombo tycker jag!

hehe jag har blivit lite vild på äldre dagar, men mognar kanske en dag :P

jag har också testat lite yoga, det är sjukt avslappnande men ganska svårt i med alla positioner.

kramar!

2008-01-02 @ 22:18:03
Postat av: carmen

ditt nyår lät rätt skönt :)
jobbigt att din kompis ska åka bort. aldrig kul när någon man alltid umgås med försvinner, även om det bara är för ett tag. det blir så tomt.

vad har du för kamera? dina bilder är så skarpa.
och jättesnygga!

puss

2008-01-02 @ 22:21:24
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Postat av: Sarah

åh, kan du inte berätta mer om oman? Jag vill höra massor av fina minnen, lukter och känslor! Puss

2008-01-03 @ 11:31:30
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: Sica

Jag vill se mer av dina undangömda illisar ! :) Du är så duktig på det du gör. Och bilden på dig är underbar. underbar underbar underbar. Som om du är solförmörkelsen själv. Vackert!

2008-01-03 @ 12:34:45
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Emmi

vart boru? åk och shoppa ändå? det är mer rea nu än på mellandagarna. det är in januari det blir halva reapriserna :'D

2008-01-03 @ 13:17:25
URL: http://blameitonbadluck.blogg.se
Postat av: Jelena

Åh, tränar du yoga? Det har jag velat börja med hur länge som helst, men tiden räcker inte riktigt till...

2008-01-03 @ 14:39:00
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Julia

Jättefina bilder! Det såg verkligen fridfullt ut den dära bilden från Oman. Jasså, du träar yoga, vad rolgit! Har bara testat en gång, tiden räcker ju tyvärr inte till:( Kram

2008-01-03 @ 15:16:43
URL: http://www.bagladies.webblogg.se
Postat av: Victoria

Ja faktiskt, illustrationen liknar henne lite grann. Går du på yoga? Jag vill börja på det!

2008-01-03 @ 15:53:52
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Ingriddim

Den här var ju grymt snygg! En av dina snyggare, skulle jag säga! ;) Den liknar de illustrationerna dom DN:n har på sina journalister.

2008-01-04 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback