Melody clubbin´

Håller på och laddar inför kvällens jobb genom att lyssna på massa bra musik för att peppa till hjärnan inför spelningen ikväll. Ska till Åre och CC för att recensera Melody Club framåt 24 inatt och göra lite vimmelfotografering med en kille ifrån tidningen som jag aldrig träffat. Kul kul ska det bli. Känner mig pigg i huvudet vilket jag annars aaaldrig är innan jag ska ut...
Och om man nu ska på en ganska intim spelning på en liten klubb så är det bäst att vara klädd därefter. Känner mig lite modsig med mina upprullade stuprörsjeans med mer trashigare detaljer. Dock lutar det starkt åt stabila klackar genom mina nya stövlar från DNA då det är massa nysnö ute som jag inte vill ha i skorna.
4231
Sotade ögon och röda läppar till annars idelt blekgult, svart och vitt.
Svarta gubbskor, Skopunkten, byts mot småstövlar ifrån DNA som sagt. Svarta stuprörsjeans, Åhléns barn. Rutig miniklänning, Lindex barn. Svart hoodie, DKNY. Scarf med dödskallar, present. Halsband, Glitter. Armband, India och Indiska. Liten svart väska, Indiska.

Kommentarer
Postat av: Amelie

wi

2008-03-05 @ 19:59:43
Postat av: Julia

Snyggt! Din sminkning var jättefin! När försöker mig på att göra sotade ögon ser det mest ut som jag sovit ännu mindre än vanligt, så jag tar alltid bort det. Men du lyckades verkligen! Ha en kul kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback