are we humans or are we dancers?

Jag tycker om att göra mest ingenting vissa dagar. Fast det är ju roligt då att de dagarna ofta faller över till att bli något av en liten karusell av allt möjligt istället!
Som när jag och Jennie hade photosession.



1. Och lekte små monster.
2. Jag kom på att jag skulle ha gäster. Och jag kan ju inte laga mat! Så Jennie hjälpte mig. Fast det var jag som lagade maten. Min plutande underläpp säger väl allt även här.
3. Så kom det fina flickor hem till mig. Och jag fick en present de slagit in så fint så fint. Eller iaf slagit in.

Men när de skulle gå ville ingen förutom Emma, i Grisens glasögon, vara med på kort. Rumpnissar.

En dag jag hade tänkt ägna åt att äta apelsin och titta ut genom fönstret. Kanske filosofera lite.
Tvärtanom blev det men lika mysigt för det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ha såna glajjor på riktigt!

Postat av: malin

mys! snygga är ni dessutom.

2008-10-21 @ 17:31:49
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/
Postat av: Yene

Muppo! Lägga upp sådana bilder huh... Inte ok att visa upp vår (sanna?) retard sida. + Du var jätteduktig på o laga mat, borde kanske göra det oftare? :)

2008-10-21 @ 18:57:46
Postat av: hjartesmil

å!

2008-10-21 @ 19:03:56
URL: http://hjartesmil.blogg.no
Postat av: Lilla Fröken

Vad roligt ni verkar ha haft det. :)Jag har likadant presentpapper. Tänker på 80-talet när jag ser det.

Kul att du gillade mina vykort. Ja visst vill man ha vanlig post ibland också...inte bara mail...eller räkningar heller för den delen! ;) Trevlig kväll Kajsa. Kram

2008-10-21 @ 19:26:15
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback