nyfunna vänner. materiella vänner.

Jag åkte till Grekland med ett par tusen svenska inväxlade till euro. För vad skulle jag kunna hitta på en grekisk ö förutom salta chips, fetaost, keramik och tomater? Men ack så fel jag hade.
Accessoarjunkien i mig började signalera rött redan första dagen och sen rullade det stadigt på. Förvisso har euron gjort allt så himla mycket dyrare i de länder som den införts i men man kan ändå göra fynd.


Min fäblesse för stora ringar håller i sig så denna fick följa med hem. Mörkt trä och rostiga jordtoner till prickar.
Paljett och pärlarmband med flapperkänsla och mönstrat armband i paisley.

check check check på höstens accessoarfront.

Kommentarer
Postat av: alix

sv: ah gör det! man kan ju inte låta bli att äääälska dom! :)

Postat av: Marina

Snyggt och annorlunda. Marina gillar.

2008-09-23 @ 08:54:42
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Nathalie

snyggt! gillar speciellt armbandet! :)

2008-09-23 @ 14:56:42
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback