Om skor, mammor och Emelie

Imorgon flyger min mor in på snabb jobbvisit i Stockholm och jag kläms in för en liten mamma-dotter-lunch. Med sig har hon en väska med ett par 12 cms klackar, en hel del klänningar och annat nödvändigt.
Jag ser fram emot det. Både att träffa mamma och få lite mer saker hit till mitt nya hem.
Appropå skor så var finaste
Emilie här idag och fikade hallon och blåbärspaj med oss. Och om någon har vackra skor så är det hon. Vagabond från sommaren 07. Och jag har varit kär sen dess.
skorskor
Skönhet i skoformat.

Kommentarer
Postat av: bohemica

åh det är mina fötter! hihi jag tänker fortfarande på pajen! <3<3<3 o jag har spelat lite farmville också...

Postat av: nathalie

otroligt fina skor!

2009-08-18 @ 19:30:18
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: jennifer,

himla söta. kilklack kan verkligen vara det absolut snyggaste

2009-08-18 @ 20:06:17
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback