En liten lägesrapport

Tänkte bara meddela att jag lever, är vid god vigör och kolla så att ni är densamma.
Jag fyller mina dagar med mat, sömn, skidåkning, att hasa runt i underställ, vila på någon skön soffa, brumma runt med skoter, trilla av skotern, skratta åt att jag trillar av skotern, köra fast med skotern och skratta åt de löjligt stora mängderna snö som gör att vi kör fast. Sen dansar jag lite på Bygget, kramar folk jag tycker om, halkar runt i Åre, äter lite till, sover lite till och gör vad som faller mig in.

Just i detta nu försöker jag böka in voddler i min proppfulla dator och samtidigt peta liv i Mikael.
Men han gör det där som vi upptäckt är fint. Sova.

Imorgon är det nyår och jag lovar ingenting men kanske kommer det ett såntdär populärt dettaharhäntunderdetgångnaåret2009-inlägg. Eller inte. Jag kanske susar runt i skidbacken tills det är dags att hoppa i klänningen, poppa champagnekorkarna och titta på norrsken och fyrverkerier.
Och om så är så kommer detdärinlägget i det nya, oförstörda året.
Kram


Kommentarer
Postat av: bea

gott nytt år sötnos

Postat av: Natasha

Gott nytt år!:)

2010-01-01 @ 12:49:53
URL: http://www.natashasblogg.se/
Postat av: Victoria

Låter riktigt fantastiskt! Gott nytt år bästa Kajsan! Roligt med Brasilien-resan också. Ni kommer få det hur mysigt som helst tror jag :)

2010-01-02 @ 11:55:17
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: shirins

gott nytt år!! :)

2010-01-03 @ 01:14:59
URL: http://shirins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback