Pysslande pyssling

Jag är i pysslaretagen och förbannar, som varje år, migsjälv för att jag inte släpat med mig allt mitt material inom alla pysselområden jag har. Papi däremot tackar nog himlans mycket för just det. Att jag inte släpat med mig precis allt.
Det tar nämligen en sjukligt stor mängd plats och från att bo i ett rum har jag inom kort tagit över hela övervågningen i vårt hus i skåne med mina saker. Men nog om det.

Jag är i pysslartagen och har de senaste dagarna jobbat med såväl spets som nål och tråd, klorin för blekning av jeans och facetterade pärlor som jag målar. Igår blev en ganska tråkig tröja väldigt söt och idag ska jag klura på en liten mockaväska som behöver personlighet. Något som jag dock mer än gärna skulle vilja göra och som jag är väldigt sugen på är en väska som denna nedan. Eller mer ett väsk/halsband. I tidseran då man bär med sig så mycket saker i väskan att ryggen blir sned, vill jag ha ett minimalistiskt alternativ. Plats nog för nyckel, pengar och ett paket PEZ.
Snyggast hittills har allra käraste
Vicky, och tillika en av mina favoritbloggare, gjort. Nedanstående alltså.
Spillmaterial till skinn, stora nitar och ett enkelt band. Jag vill ha.
Jag vill ha en sån en massa.
Tror att det blir jag som springer till syaffären innan jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: miriam

mm, vad snyggt. vicky, hon är fin hon!

Postat av: Passepartout

himla fin väska det där.

2009-06-09 @ 07:49:21
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Sica

Men åh, jag vill se den tråkiga tröjan som blev söt :D

2009-06-09 @ 10:44:39
URL: http://sicastyle.se
Postat av: Vicky

Åh jag vill se allt som du fixat ihop! Och du får förstås alltid ta bilder av mig vet du :)

2009-06-09 @ 13:50:34
URL: http://trickyvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback