Signes pony-phone!

Väntar på att få en massa fina bilder från gårdagens fest som vi anordnade på Spybar med burlesktema. Vackra tjejer från Hotchy Kootchy-club, den gudomligt fina ormen och hans tjuserska, ballongtaket, alla härliga människor, de gigantiska spetsrosetterna och allt annat sagolikt.
Men tills dess tänkte jag bara visa ett exempel på hur man kan designa sin telefon. När jag kom till Spybar igår för alla förberedelser hittade jag
Signes egendesignade HTC Tattoo bland en massa andra, och såg sedan att hon lagt upp en bild på den på bloggen sin. Begränsningarna är minimala när det kommer till hur man kan göra sitt eget skal till Tattoon. Jag väntar spänt på mina!
Ta en favoritbild från Facebook, googla ditt favoritkonstverk, fota en korv eller ta en teckning du gjorde när du var fem och trodde att människor hade åtta ben som en spindel, och ladda sen upp den på här för 149 kr.
(förutsatt att du har en HTC Tattoo alltså)  

slimbox_image
Pic lånad från sweet Signe


Kommentarer
Postat av: Linnéa

men åh, vilken söt!

Postat av: bea

typ finaste telefonen

2009-11-28 @ 16:43:27
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kajsa! Jag har en liten sak här hemma hos mig som jag vill skicka till dig. Jag tänkte att det skulle ju vara en omväg att skicka till Blåbärsstället du bodde på förut, så jag undrar; din nya adress? Den hittas inte på hitta.se nämligen.

Lördagskramar!

2009-11-28 @ 18:01:31
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: S as in Sofia

Åh vad underbar! Sånn skulle jag vilja ha!

2009-11-28 @ 18:08:19
URL: http://sasinsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback