Sötsaker från sötnosar.


Käraste Miriam förgyllde inte slutet av min dag bara med sin närvaro, hon fick även den ytterst barnsligt, presentälskande (jag vet att det är fult att vara materialist men nu är jag född sån) delen av mig att 
göra mentala små kullerbyttor och de icke-existerande smilgroparna att nästan ge sig till känna.
Skönaste BjörnBorgundiesarna har flyttit in in i min byrålåda, jag har världens fräsigaste tights och i fönstret står godsaker. Åh. Tills jag provar dem kör vi på Topshop.
  


Kommentarer
Postat av: Johanna

jäklar så söta!

Postat av: bea

snygg tjej!

kajsa ja har fått problem, haha, jag hade glömt bort att vi tågluffar från och me fre (flyget går 5 på morgonen)

så ja har massa småsaker att fixa imorn. no ikea. hehe, att detta ska va så svårt!

antigen får du släpa ut grisen eller så hänger ja på när ja kommer hem 17e.tycker vi setts lite lite va! puss

2009-09-02 @ 10:42:59
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygga som tusan!

2009-09-02 @ 11:00:15
URL: http://sandorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback