En liten helgöversyn

Råkade trilla över bilderna från The weeks of DashafestenBerns i torsdags och insåg
återigen att det där med att bli bra på mingelbilder inte är min grej. I-N-T-E.
Men orka bry sig om det! Jag hade vansinnigt kul med Cissi, sötnosen bredvid, och Fanny, som ylade att hon inte skulle vara med och sen mumlade något om Paradise Hoteldeltagare och grav ångest.

Har mer bilder från torsdagen på min egen kamera men tänkte bara inflika att det var ryskt tema och att jag körde all in. Liksom, får man chansen att klä sig som det man inspireras mest utav (rysk folklore och etno), då är det bara att lägga i femmans växel. Så mer bilder kommer.
Nu ska jag peta han som jag är så vansinnigt, sinnessjukt, galet, hjärtskärande kär i, i ögat.
(vi har alla våra sätt att uttrycka förälskelse)

Justja! Igår fick jag och Mikael besök i lägenheten av min ena bror.
Shit pommes vad jag saknar mina bröder ibland. Då är det fint när i alla fall en av dem kommer förbi, ligger på golvet så jag kan trampa lite på honom och sen följer med ut en sväng. Vi trallade iväg, mötte upp vänner och hängde sedan på Vampire lounge eller något sånt. Bror berättade om sin skidresa i Iran som han var på ungefär samtidigt som jag var i Brasilien och nu vill jag bara vara ett vitt streck på himlen igen!


Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha.

mmm. både jag & cicci har en förmåga att inte kunna hålla inne våra små exalterade pubertets-tjejer vi har inombords när vi ser en karl vi vill ha. måste jobba lite på den biten. jag menar lättfotade tjejer är aldrig särskilt attraktiva.



mmm. vimmelbilder är inte min starka sida hur söt jag en försöker se ut tycker jag aldrig att resultatet blir detsamma (finns nog en anledning till det.. hrrmmm..)



tack för att du är en sån pepsi kajsa :)

pusse

Postat av: Victoria

Jag saknar också mina syskon. Fast jag får besök i April, min mamma, min syster, en bror och en systerdotter kommer på besök. Det ska bli mys! :)

2010-02-28 @ 23:54:54
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: christina

vad pratar du om? du ser hur söt som helst ut ju!

2010-02-28 @ 23:57:10
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se/
Postat av: jennifer,

du är så galet fin. älskar när du snurrar flätorna runt huvudet sådär!

2010-03-01 @ 10:34:10
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Hanna-karolina

Åw vad du är tjusig. Du ser ut som en sjukt fasionabel liten semekvinna. Jag gillart!

2010-03-01 @ 11:30:36
URL: http://hannakarolina.blogspot.com
Postat av: Hannah M

Vadå jag tycker du är jättefin på bilden ju.

2010-03-07 @ 15:37:00
URL: http://novellerochskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback