bluebird

Idag tittade jag ut genom fönstret här hemma i Åre och såg oceaner av blå himmel ovanför krispigt vita fjäll.
I ungefär 2 sekunder tittade jag på datorn, sen var valet gjort.
Jag är hemma i norr, i mitt Åre, vid foten av skutan i några dagar till. Jobbet kan jag göra en annan dag.
När världen inte är som tagen ur ett glossig resemagasin och skidåkningen är episk.
Nästa vecka kan jag trängas i kön på ICA Ringen, vänta på grön gubbe för att gå över Götgatan och ständigt höra ljudet av staden vart jag än är, vilken tid det än är på dygnet. Nästa vecka. 


H&M Ringen


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: Visst är latin fantastiskt? Jag läste det i ett och ett halvt år på gymnasiet och jisses vad jag lärde mig. Inte bara om det språket utan också om hur andra hänger ihop. Visste du förresten att på den äldre formen av latin (den "ursprungliga") uttalas aenigma "ajnigma"?

Postat av: Nathalie

Sv: :) Jag har varken varit i London, New York eller Australien. Eller Brasil. Men högst på listan av de resmålen ligger ju New York.

Hoppas du får en jättefin semester! Med värme och allt härligt.

2010-01-12 @ 20:24:37
URL: http://ginepro.blogg.se/
Postat av: Zabergan

Any picture with short skirt ?

I am fan of your sexy legs.

2010-01-12 @ 21:49:37
Postat av: Nathalie

Självklart ska vi ha dejt då! Jajemän!

2010-01-13 @ 11:26:11
URL: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback