Dagens; Rock n´ kisses

Satan i gatan är den mildaste av de svordommar som jag vräker ur mig just nu. Hade skriivt ett lååångt inlägg... and then it was all gone... F#CK!!!
Svarta stupisar, Åhléns
Ny vit tee med trycket "Kiss a supercilious smile", H&M
Vit&röd randig kofta, Random
+ Mavala Mexico och sidenband som fästes i håret efter att ha varit med och posat med mig på kortet!

1

Imorgon blir det lek hela dagen med vildaste A som kommer och ska ha HippHipp maraton med mig och garva åt den underbaraste skånska humor. Trots sina jämtländska gener förstår hon! :D
Sedan får hon äran att tona mitt midjelånga hår också som ska gå ifrån honungsfärgat till sommarguldigt eftersom jag låtsas som om det inte är vinter. Jag är extremt rädd om mitt hår... hjälp!...
Ett par nyttiga saker har jag dock gjort idag, förutom att leka med nya telefonen.
1. Planerat 2 utomlandsresor inför våren.
2. Planerat 2-3 utomlandsresor till som nästan är spikade för våren/2007
3. Anmält mig som volontär till Båstad och deras tennistävlingar i sommar. Eftersom jag bor i Båstad under sommaren och älskar tennis ser jag den som en rolig grej. Dessutom borde det ju vara en peace of cake efter att ha jobbat med alpina VM och världscup tävlingar!?

Kommentarer
Postat av: Jessica

"volontär till tennisveckan i Båstad" Vem vill inte vara där då liksom och spana på heta pöjkar? ;D Lycka till :)

Postat av: robin

voluntär vet alla att man är bara för att få ligga. eller åskåda. på första parkett.

2006-12-29 @ 07:47:13
URL: http://obins.blogg.se
Postat av: Aenigma

Jessica; Haha, tack. Dock är jag ju liksom van eftersom jag alltid är där men det är roligt att få kolla in tennis och då kan jag ju lika gärna jobba med något kul samtidigt. :)
Robin; Passa dig pyret. Antingen har du en snedvriden syn på saker och ting eller så är du lite bitter. Välj själv. Vill jag åskåda på första parkett betalar jag för det, som alla andra år när jag varit där. Och att behöva arbeta som volontär för att nå något är patetiskt och sorgligt. Jag gör det för att jag tycker om tennis och för gemenskapen med mina kompisar.

2006-12-29 @ 11:47:36
Postat av: Anna

Jag blir glad och lustfylld av dina teckningar, trots att de är svartvita ger de upphov färgglada känslor.
kram och hoppas du har en fin fredag!

2006-12-29 @ 13:20:50
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Aenigma

Anna; Tack så mycket! :) Roligt att de gör dig glad. Kram, och tack detsamma.

2006-12-29 @ 14:16:04
Postat av: Dudy

söt kofta :)

2006-12-30 @ 00:07:51
URL: http://dudy.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Dudy; Tack! :)

2006-12-30 @ 13:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback