Smyckeskollektionen, part 2

                 
    Lite rockiga örhängen i rött/guld/svart med stor prisma och söta detaljer. ca pris, 85 kr
Enkla och stilrena örhängen i lila,brons/guld och med sötvattenspärla i vitt. ca pris, 50 kr
Långa örhängen med snäckskal, halvädelstenar och silver i djupa färger. ca pris, 125 kr
 



 Örhängen i lila & grått med snäckskal, pärlemor, sötvattenspärlor och rockaille. ca pris, 100 kr
Dekorativa örhängen med fina detaljer och sötvattenspärlor i olika färger. ca pris, 125 kr
En bild med alla örhängena från lite avstånd.

Fick förfrågan om att kika lite närmare på örhängena och detta är de som jag gjort hittills.
Eftersom jag gör dem för hand så blir inga par med örhängen, eller några andra av mina smycken, exakt lika och i mån av pärlor så kan de skilja lite även där men det gör också att man får något unikt!
Sedan kan man ju ha egna önskemål också naturligtvis. :)
Om någon undrar någonting, så bara skriv en kommentar och fråga!

Kommentarer
Postat av: Liv

Läckra! Du säljer alltså?

Postat av: Aenigma

Liv; tack så mycket! :) Ja, om någon vill beställa så säljer jag. Det är mitt projektarbete och jag säljer även i en butik. Men den butiken liggeri jämtlands inland och det blir ju svårt att komma dit så är man sugen är det bara att hojta till! :D

2006-12-03 @ 16:35:45
Postat av: julia

vilken affär !? säljer du nått inne i åre!?. jag älskade de första paret! ska fundera på om jag ska köpa! dom e verkligen ur snygga! :D

2006-12-03 @ 18:43:40
Postat av: Mimmie

Fina smycken!

2006-12-03 @ 20:05:18
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Liv

Aenigma: aha! jag är intresserad. jag hör av mig lite senare :)

2006-12-04 @ 16:53:07
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Julia: Tyvärr inte i Åre. hade fundering på att kolla där men jag tror inte att jag ska göra det.?
Fundera så länge du vill så är det bara att hojta till om du blir sugen på ett par! :)
Mimmie; Tack så mycket! :D
Liv; Vad kul, det är som sagt bara att skriva en rad om man blir sugen på något smycke.

2006-12-04 @ 17:00:40
Postat av: julia

okej. vad synd. ska ju nämligen till åre om nån månad!!haha. jo jag ska ta mig en funderare! alltså du e verkligen duktig.

2006-12-04 @ 18:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback