Hooo-ing cravings!

1
Jag är trött. Därmed gnällig.
Fast jag är ändå glad och vid gott humör!
För jag har åkt skidor idag, ätit Ahlgrens bilar som var alldeles knapriga eftersom de låg i fickan som var väldigt kall, fått veta att min chef tyckte att VM gått jätte bra eftersom "de hade ju Kajsa!" (Aenigma,jag = Kajsa).

Imorgon börjar första dagen i skolan på över tre veckor och jag fasar liksom sådär som jag kan tänka mig att man fasade inför sin första skoldag i livet. Jag är glad och illamående om vartannat. Mest illamående. Kan inte SVT skicka mig till Japan? Eller Europa så att jag kan tralla runt och ha det roligt som de senaste veckorna? Jaja!

Och så vill jag hemskt gärna ha dessa ugglor. De skulle passa finfint till mina Topshop tofflor med hooande kompisar på och dingla bra i öronen på mig. Måste bara ta hål i öronen först ioförsig..(bild från fred.flare.com)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ugglorna är väldigt snygga, har bloggat om dem själv :)

Postat av: aenigma

Maria; I adoooore them. Tycker att de är så grymt sötya. Gillar dessutom kombinationen av guld och orange! :)

2007-02-21 @ 16:26:52
Postat av: Nanó

ryck upp dig raring:) Skola är aldrig speciellt roligt, men kom ihåg att skolarbete har en "bitter rot och en söt frukt"!
Vi har vinterlov här i Finland denna vecka, jag känner mig helt sysslolös utan skola även om jag inte vill gå tillbaka dit på måndagen! Sånt e livet:)

2007-02-21 @ 19:07:41
URL: http://nanoism.blogg.se
Postat av: aenigma

Nanó; Men jag är nästan alldeles helt säker på att jag inte alls vill vara i skolan... det är tråkigt.. och jag måste gå upp tidigt.
Så här såg faktiskt en diskussion mellan mig och en kompis via sms ut alldeles nyss:

Aenigma; När åker bussen upp till Åre imorgon bitti?
E; Tja. Klockan 08.15.
Aenigma; Okej... det är snuskigt tidigt... jag vill dö..

Jag är alltså inte så skolpepp. Men det blir bättre efter ett par dagar! :) Tack för uppmuntran, vännen.

2007-02-21 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback