Fyndigt!

Som jag skrivit om tidigare så är ju modet med det romantiska och pasteller riktigt stort inför våren och det känns redan när man kollar runt på sidor som ellos.se, H&M.se och alla dessa lite billigare kedjor. Och fynd kan man verkligen göra om man vill! Den första klänningen, och den andra, måste jag nästan ha. Gillar den söta modellen med smala axelband, knappar och luftiga kjolen som skulle passa utmärkt att ha till studenten som ligger några månader framöver för mig och många andra. Den finns i många färger dessutom och kostar svindlande 149 :-. Ett riktigt kap!


Klänning två är underbart söt och finns även i svart med jag gillar verkligen den ljust puder/askrosa nyansen och de härliga vecken och pösiga puffärmarna. Att priset är så lågt gör ju inte saken sämre och jag hyllar igen ellos.se, som så många andra bloggerskor gör, och gillar verkligen att de ryckt upp sig!

32

Sist kan jag inte låta bli att bli helt kär i denna underbart söta lilla blus från H&M som föll mig i smaken från första stund. Älskar det fina mönstret med fjärilar i härliga färger, de korta ärmarna och fina bandet i midjan. Den är verkligen Aenigma på alla sätt och vis. Kommer nog att köpas i vår i butik, för jag vill gärna känna på materialet först.

1


Kommentarer
Postat av: julia

oh första klänningen var ju helt lovely! :D så pärkans snygg. me like!

2007-01-12 @ 18:05:30
Postat av: Nina

Er helt vild med sommerkjolen, den er virkelig sød! :)

Postat av: sofia

den hägra klänningen är superfin! Det är bara det att jag paaallar inte beställa nåt från kedjornas sidor. Blir typ alltid krångel ch besvikelse för min de vilket förstås suger...

2007-01-12 @ 18:33:14
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Anonym

när jag sedan hittade första klänningen i grönt förståd jag att denmåste finnas i min garderob! :D
så snyyg.

2007-01-12 @ 18:47:00
Postat av: Caroline

Otroligt söt klänning, den rosa :)

2007-01-12 @ 18:48:05
URL: http://carolinelidman.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Julia; Ja visst är den?

Helena; Den är så grymt söt tycker jag! Bli så sugen på sommar bara... :)

Sofia; Jag beställer aaaaldrig från kedjor heller men nu blev jag så himla sugen och de kostar ju så liiiite. Tror att jag ska beställa både den vita och den rosa faktiskt. Och blir den vita fin så kanske det är en utmanare till att få bli studenklänning? :D

Anonym; Jag tycker att den var så fin i aaaaalla färger att det var svårt att välja en att favorisera. Dock tror jag att den ska bli min i vitt?

Caronline; Jaaaa! Jag vill verkligen ha den, ju mer jag tönker på det. Haha :)

2007-01-12 @ 19:19:04
Postat av: julia

det var jag som var anonym.haha.klänningen var så grymt snygg att jagredan har beställt den gröna klänningen nu, fast jag är pank. men aja. vitt passar utmörkt i sommar när man e brun med! låter perfekt det! :D

2007-01-12 @ 19:52:36
Postat av: Jennie

tycker om den rosa tröjan :)

2007-01-12 @ 21:37:56
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: ella

Den puderrosa klänningen var helt lovely. Jag vill beställa med en gång!

2007-01-12 @ 23:46:54
URL: http://aktuElla.blogg.se
Postat av: ella

Den puderrosa klänningen var helt lovely. Jag vill beställa med en gång!

2007-01-12 @ 23:49:14
URL: http://aktuElla.blogg.se
Postat av: Stila

Jättesöta allihop! Så mycket ellostips som flyger runt så blir det nog en beställning därifrån snart!

2007-01-13 @ 14:49:54
URL: http://www.stilas.blogspot.com
Postat av: Aenigma

Julia; haha, vad roligt att du gillade den så mycket! Hoppas bara att du har råd med den när den väl kommer. :)

Jennie; Det är till och med en klänning faktiskt!

Ella; Jag ska beställa ikväll jag! :D

Stila; Jag veeet. Visst är det konstigt att det blivit en sådan Ellos hysteri just nu? Av alla kataloger så blev det ellos som blev vårens hype. Haha Jag beställer ikväll lite sötnosingar! :D

2007-01-13 @ 16:41:58
Postat av: gabbi

Jätte fina kläder!

2007-01-13 @ 22:12:41
URL: http://redstrawberry.blogg.se
Postat av: Camilla

Söta blusar!

2007-01-13 @ 23:49:21
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Aenigma

Gabbi & Camilla; Visst är de? jag vill haaa. Fast jag har ju beställt klänningarna nu, bara blusen från H&M kvar.- :D

2007-01-14 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback