Den brutala sanningen

Okej, detta säger väl ungefär allt om hur wacko jag är.
Sommarfesten var ju extremt roligt och bara att göra sig iordning med vännerna gjorde ju det hela så jäkla mycket ännu roligare så att säga. Först höll jag på att ifrågasätta mitt eget existensberättigande när jag kollade in HillieBillie my friends blogg och vännen As blogg och alla bilder där. Sedan insåg jag att det är precis sådär wacko jacko vi är på alla bilder, som vi också är i verkligheten. Så what the heck, vi får väl stå för att vi är lätt mental.
Klicka för att stänga bilden
Peace out med skrämmande blick och 80-tals hästsvans goes lockar.
JackSparrowEdwardScissorhandsKlicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden
Kan man annat än älska dessa babes?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vilket fantastiskt halsband! Var har du köpt det?

Postat av: Hanna

Nej, man kan inte annat än att älska oss! :) Tur att du också ingår i "oss"! Älskar dig vännen, och imorrn ska vi snacka allvar! Förvirrat allvar! :) PUSS <3<3

2007-05-03 @ 22:34:39
URL: http://msvagabond.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag Älskar Dig! <3

2007-05-03 @ 22:59:45
URL: http://snowboarding.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag Älskar Dig! <3

2007-05-03 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback