Konsumtion i landet av överflöd, del 1.

Jag har inte ens börjat visa upp det jag köpte i USA.
För eftersom mina föräldrar tittar så förebrående på varandra med sån där föräldrar-emellan-blick när jag hissar upp plagg efter plagg, vännerna vill falla döda ned på golvet av alla mina små oändliga kärlekshistorier till sakerna jag köpt och det sista alternativet är att knalla nedåt gatan och tvinga på grannarna en förevisning ja, då är ju ni det självklara valet. Välkommen till den första av del typ 78 av inlägg med min shopping från andra sidan atlanten.

Oh. Jag känner mig så modebloggerskig att det nästan skulle kunna hoppa meningar som "Hope är kääärlek" över tungan på mig. Men bara nästan. Där går nämligen gränsen.  


För 10 dollar blev den här raringen min. Gjord av återvunna tyger och handsydd i min favoritmodell av väskor. Mjuk med lock, knappar med små svärd på och hela kanten prydd med massor av fjädrar.
Urban Outfitters i Georgetown, Washington DC hittades den i och Fendi kan slänga sig i väggen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

:)

Postat av: Sassy

Vilken gosig och söt väska!

kram

2008-07-05 @ 09:42:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback