Mihi

Eh, ja! Fick hem skolfotona igår där jag som vanligt lyckas med konststycket att se olycklig och ihopklämd ut i mitten. Ja, jag är måhända ganska liten och kort men varför ska jag alltid få stå i mitten och se petite ut? Dock var det enskilda fotot hyffsat och i brist på annat att göra så ritade jag nedstående bild på hur jag ungefääär såg ut på det. Svarta puffklänningen från H&M, massor av lockar och finaste rosa halsbandetsom lånades från Isabellen.1
Riktigt roligt att rita i Paint egentligen, men attans så svårt. Därav konstiga sneda vinklar överallt!

Kommentarer
Postat av: Liv

Oj, imponerad som bara den. Jag kan inte alls med Paint, det är assvårt!

Postat av: Anonym

Liv; Haha, tack. jag kan inte med paint så bra heller men jag är jäkligt tjurig och det resulterar för det mesta i något! :)

2006-12-08 @ 16:25:19
Postat av: julia

jätte fin bild! tänk att du kan rita i paint med! really fint!

2006-12-08 @ 17:00:42
Postat av: You know you love me

Hahah Jag kan inte ens dra ett streck i paint!
Jag älskar Skolfoton! Det blir aldrig som man tänkt sig! Jag står och skriker på vårat! Haha

2006-12-08 @ 19:34:03
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Aenigma

You know you love me; Efter mycket tjurande kan jag dra streck. Iaf sneda sådanna! :)
Skolfoton är skräck för mig, men jag har som sagt patent på "jag är olycklig-minen" Skriker? Ojsan... då slår du nog mig olyckliga min!:D

2006-12-08 @ 19:44:40
Postat av: HillieBillie

Good Paint-job there mate! Du skulle se mina Paint-verk... eller nej det skulle du nog inte, du skulle bli rädd! Haha. Jag vill ha skolkatalogen nu! Jag vill se erat klassfoto.

2006-12-09 @ 23:41:39
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HillieBillie; haha tack! :) Du skulle hört mig svära när jag satt och försökte dra ett rakt streck med den ytterst illvilliga musen! Jag vill ooooockså ha skolkatalogen. Är så himla nyfiken på att se alla andra. Vårt är... eh? Annorlunda? Jag står i mitten och ser tjurig ut och sen är det en hel del moggisar runt omkring... Haha! :D

2006-12-10 @ 11:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback