Adieu!

Imorgon påbörjar jag avfärden mot Norrköping och lägenheten där, shopping!, och trillar sedan vidare genom Sverige till det slutgiltiga målet, nämligen sköna skåne. Eftersom det är lov ska man ju utnyttja det till fullo, och det tar vi fasta på i min familj, eller de tre av familjens egentliga fem som drar ut, och tänker oss hinna med jobb, nöje, shopping, träffa släkt, träffa vänner, promenera runt i sydligt höst istället för norrländsk vinter, njuta av lugnet, åka till havet, Köpenhamn, Louisiana, äta middag osv.
 Eftersom jag kommer att vara på språng så blir det nog inte mycket/inget bloggade under veckan, men
I´ll be back när skolan börjar igen och jag ska in i det triviala hamsterhjulet som fortsätter att snurra till jul.
Ha ett underbart lov, alla ni som har lov, och ha en underbar vecka, alla ni som har... en vanlig vecka?!
Take care, petit Aenigma
Adieu!
Alltså om ni ser en ganska liten varelse, med långt, ljust hår, stickad basker på huvudet, små fötter, galet glad min och shoppingkassar i nävarna, då är det antagligen jag. På besök i en stad nära dig.

Dagens Hiss;
Tre dm nysnö, två svenska lektioner, god lunch och sedan lov. Ain´t it lovely?
Dagens Diss; Jag kan fortfarande inte vara lov-harmonisk, men det kommer nog. Dessutom stormar det ute och man får snö i skorna om man vågar sig ut.

The killers- When you were young. Min nya tycka om, tycka om låt!

Kommentarer
Postat av: sofia

Ska spana efter dig :)
Hoppas du får en kanonvecka med mycket glad shopping! Familjen kommer och hälsar på nästa vecka så jag hr cokså något att se fram emot :)

Postat av: Elin

Ohh, en av mina favoritbloggerskor kommer hit till Norrköping :D Nästan så man ska ge sig ut o kolla efter dig. Vad jag inte riktigt förstår är vad du ska shoppa, utbudet är ju kasst enligt mig. Fast det kanske är bättre än där du bor. Hoppas du får ett trevligt lov :)

2006-10-28 @ 20:22:00
Postat av: G. Camilla

Ha så kul och shoppa på ;)
kramar

2006-10-29 @ 22:57:10
URL: http://gladyscamilla.blogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Ja, jag är i Norrköping nu, dag två på min shoppingräds runda i Sverige! :) Haha Vad härligt med besök från de nära och kära, jag ska träffa både kompisar och släkt, men också min äldsta bror. Ser verkligen fram emot det då vi ju bor så långt ifrån varandra!
Elin; Nej men vad snäll du är! :D Du gjorde just en bra dag än bättre. Tack! Jag sitter faktiskt just i detta nu på biblioteket i Norrköping eftresom min mamsell jobbar via nätverket, så jag passar på att kolla så att bloggen klarar sig. Var ute på stan igår och ska ut nu igen. Jämfört med Östersund är Norrköping en guldgruva, jag älskar det! En så himla mysig stad, alla vanliga butiker samlade på ett ställe och trevliga människor. Dessutom har vi lägenhet tre minuter ifrån H&M så jag kan trilla ned på stan när jag vill. :D Ha det bra själv, nu ska jag gå och shoppa. Haha
G.Camilla; Tacktack, det ska jag ha, och ha en bra vecka själv!! Kram

2006-10-30 @ 10:33:47
Postat av: Vicky

Åh jag åker till Köpenhamn imorgon bitti, med mitt tjejgäng. kanske man ser dig där då??

2006-10-30 @ 10:47:05
URL: http://vickys.webblogg.se
Postat av: HillieBillie

Bää jag vill också vara ute och flänga runt i världen (*läs Sverige) ju!! Hehe. Hoppas du har kul! Jag avvaktar här hemma på nya händelser...I'll let you know if anything happens! :P Hugs.

2006-10-30 @ 20:59:14
URL: http://hilliebillie.blogg.se
Postat av: linalove

Ha det sa sjukt skont!

2006-10-31 @ 18:44:01
URL: http://linalove.blogs.se
Postat av: Aenigma

Vicky; Nej guud vad roligt! Hoppas att ni får kul! Just nu är det ju galet väder här nere i skåne/Danmark så ni kanske blåser bort lika mycket som jag? :) Chansen finns ju verkligen att man kan se mig, eller att jag ser dig. Då får vi vinka! :D
Ha dt underbart på minisemestern!
HillieBillie: Jag har just insett att det är ganska jobbigt att flänga runt. Men ändå kul. Och gissa vad jag ser när jag vaknar nu på morgonen... galet snöoväder och en heeel deeel snö på den jävla backen! Poop, jag flydde ju jämtland på grund av det. Men men, och inte kunde vi åka och shoppa idag heller eftersom ovädret är så illa. Ha dt underbart, and we keep in touch. KraMa
LinaLove: Tack så mycket! Ha dt bä'st själv. :)

2006-11-01 @ 11:46:58
Postat av: Karoliina

kom tillbaks

2006-11-02 @ 21:36:34
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: karoliina

jag har fått ångestdämpande piller

2006-11-03 @ 02:57:33
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Aenigma

Karoliina; Nej men raring! Så småningom kommer det att börja kännas betydligt bättre i och med medecinen. Det tar ett tag för det att verka men sedan är det som om humöret blir jämnare och allting blir lite lättare. Jag håller tummarna för en förbättring! Snart är jag tillbaka som vanligt också.

2006-11-03 @ 14:16:46
Postat av: Linnéa

Du ritr verkligen jättebra :)

2006-11-03 @ 15:30:56
URL: http://Linneaws.blogg.se
Postat av: Aenigma

Linnéa; Tack så mycket! :D

2006-11-05 @ 17:58:25
Postat av: Paullinnea

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2008-05-12 @ 14:20:45
URL: http://www.pandablogs.com/paullinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback