Dagens; Hallonunge

I måndags var det kallt så den tilltänkta kjolen fick snabbt bytas ut mot lite mer köldvänliga kläder som kunde hålla en förkyld mig varm.
Vita sneakers
Svarta jeans, Killah
Marinblått, ribbad linne med guld, Cubus
Randig kofta vit/röd, Lindex (Mitt enda Lindexplagg)
Röd/Marinblå/Vit sidenscarf, Diane von Fürstenberg
Rött läderskärp, Armani
Grå, kashmirhalsduk, Burberry
Guldkedja med berlock i form av kotte
+ Håret i fläta

Idag
Dagens klädsel är inte fashionabel eller trendig på något sätt, förutom att rött ju räknas som en modefärg i höst, men jag är mycket förkyld och bryr mig inte ett dugg. Ensam hemma hela dagen tills mamsell kommer hem sent ikväll och kan tycka synd om mig, halstablettsknarkande och med en hosta som river i hela bröstet bloggar jag och är ändå på gott humör eftersom det är så himla fint väder ute att kolla på genom fönstret och för att jag har det så bra.
Grå skidstrumpor, Bola
Röd, rutiga pyjamasbyxor, H&M
Hallonröd, stickad polotröja, O`neill
Rött sidenband i midjan med rosett
Rött sammetsdiadem i håret, syns ej
Rödlackade naglar, Mavala London

Knasigt för jag brukar nästan aldrig klä mig i rött längre. En färg som inte riktigt passar mig, men det fick visst en uppsving de senaste dagarna. Varmt och mysigt.
Nu blir det lite rita, lite lunch, lite c-vitamin & lite nynnande på en sång jag inte kan för allt i världen komma på vad den heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback