Dagens; Medelhavs influenser

Jag är väldigt bra på att tjata. Och tjura. Och vara envis. Och få min vilja igenom.
Just nu blir det väldigt mycket tjat över att jag vill bort, bort, bort. Jag var nog en nomad eller flyttfågel i mitt förra liv för jag har ett extremt behov av att röra på mig, se nya platser. Får ingen ro i kroppen. Rastlöshet.
Nog för att jag ska iväg så snart som i övermorgon men jag har svårt att stanna i nuet och rör mig hellre i det som varit och det som ska. Inte alltid bra men jag tränar. Idag var det medelhavet som lockade. Långa fina stränder, turkost hav och vitkalkade hus. Därav min klädsel också.
Mörka jeans, Diesel
Långt, ribbat, marinblått linne, Cubus
Turkos/grönblå angoraull tröja med liten puffärm, H&M
Ring med stoor blå glassten, gjord av mig
Halsband med tre blå stenar, gjord av mig
+ utsläppt hår, uggisar, duffel, sadelväska och vantar



En dag kvar och sedan är det lov. Så otroligt härligt. Som jag har längtat. Av många skäl trodde jag i slutet av sommaren aldrig att jag skulle orka dessa två månader som gått, men jag gjorde det. Saker och ting förändrades och jag insåg en hel del om väldigt mycket.
Ska sluta tänka på varma länder och istället koncentrera mig på veckan som kommer, alla roligheter och minnen som jag väckte till liv idag genom mitt val av musik.

"You may say i´m dreamer, but i´m not the only one"


Kommentarer
Postat av: Bohemica

Finfint halsband!

Postat av: Aenigma

Bohemica; Tackar!:)

2006-10-27 @ 09:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback