Dagens; Svart & vitt

Gillar kombinationen svart & vitt eftersom det känns stilrent och sobert, men till dagens kläder hade jag även röda naglar för att ge allting lite extra. Hade extrema problem med att ta en bild där jag kom med utan armkapningar osv. men eftersom de två Harry Potter böckerna (reta mig nu inte för det!) jag måste stå på hela tiden flyttade på sig blev bilden lite knasig men jag hoppas ni har överseende.
Dagens
Svart tröjklänning med fickor och puffärm, H&M (Bytte tygskärpet i midjan mot dödskallescarf)
Dödskallescarf
Svarta strumpisar, Åhléns
Svart linne, H&M
Röda naglar, Mavala London
Vitt halsband, gjort av mig
 

Duffeln fick sin premiär igår och den väckte fascination. Fick jätte mycket beröm och alla tycktes vilja klappa och känna på den. De hade tydligen aldrig sett en duffel förut, de små ovetande raringarna.

Kommentarer
Postat av: amanda

har tittat på den där klänningen på h&m flera gånger. kan inte riktigt släppa den. är sugen:) den va fin på dig

Postat av: Anonym

jättefint :d har med funderat på att köpa den klänningen :P

2006-10-20 @ 19:42:20
Postat av: Den tjocke konsulten

jag tror vi harlikadana scarves men min den räckerknappast runtmidjan på mig :D

2006-10-21 @ 07:14:26
Postat av: Aenigma

Amanda; Ja, jag vart helt kär när jag såg den i Umeå, brukade aldrig ha klänning innan men den frälste mig. Helt klart ett superköp eftersom man kan variera den så mycket! Tack så mycket! :)
Anonym; Den är, som sagt, ett sött litet kap!
Den tjocke konsulten; Då kan man ha den runt huvudet, som en scarf runt halsen, handleden eller knyta runt en väska! Den är nämligen fräsig! :D

2006-10-21 @ 14:48:59
Postat av: K

jag gillar döskallarna

2006-10-21 @ 19:37:04
URL: http://karoliina.blogg.se
Postat av: Aenigma

K; Det gör jag med! :)

2006-10-22 @ 12:20:03
Postat av: Gjermundjohanna

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2008-09-16 @ 13:19:12
URL: http://gjermundjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback