Dagens;Lilla grå

Kände mig kall, lite ledsen och orolig imorse. Beror nog på att jag fortfarande är förkyld, stressade över skolarbete som jag vill ska bli perfekt och höga krav. Dessutom kände jag plötsligt att jag behöver värme och sol, och att sommaren är långt borta... Men mamsell & padre peppade mig med både semester och uppmuntran igår så nu när jag vet det, då känns det lite bättre ändå.
En kall Kajsa dag blev detta vad jag tog på mig i alla fall;
Svart linne, H&M
Vitt linne med svarta och blå dödskallar, Lindex barnavdelning
Grå/vitrandig långärmad tröja med knappar, Filippa K
Mörka baggy jeans, Junk (Fast jag bytte, bild 2, till ett par mörka Levis istället)
Svart halsband & kornblått halsband, gjort av mig
Silverring med blå ädelsten, antikmässan i Helsingborg
Silverarmband, köpt i Tunisien i våras
Lila sidenband med rosett
+ håret uppsatt i hästsvans

grågrå2

Dagens Hiss: Tanken på att resa iväg, både på lovet och senare... Och att vi bestämde att vi skulle se trollflöjten på Kungliga Operan!
Dagens Diss: Dumma, dumma snö som aldrig slutar falla. Dumma, dumma lärare i artbetsmiljö & säkerhet som förpestar min tillvaro med sitt antågande "lilla förhör/prov".

Kommentarer
Postat av: HillieBillie

Jättefin tröja! :) Skulle säga det idag, men jag glömde. F'låt. Hihi.

Postat av: Aenigma

HillieBillie; Tack så mycket!:D

2006-10-24 @ 10:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback