I got flow!

Idag har jag haft en sån där dag då det bara... flutit på så grymt! Eller vänta.. det började ioförsig inte alls bra eftersom jag för första gången i mitt liv försov mig och fick kuta omkring som en förvirrad, stressad vante i pyjamas. Men efter det gick det kuuung! På svenska B såg vi nämligen på film om Hamlet, bådar mycket bra, svenska C fick vi jobba två och två och göra roligt uppgift, och stärka självförtroendet. 
Men det som verkligen gjorde dagen one of a kind var när vi hade provet i arbetsmiljö & säkerhet och jag efter att ha varit grymt nervös, som jag alltid är, insåg att jag kunde allting, och jag kunde det klockrent. Det var nästan roligt att skriva prov. Nästan.
Vet ni hur jag menar, när det känns som om det bara går vägen och ingenting kan stoppa er?
Eftersom jag känner mig duktig och nöjd så skulle jag kunna tänka mig att ge migsjälv en present. Eller två, eller flera... Som några av kommande små raringar!

I Åre igår hittade jag ju ingenting som jag ville ha, jo en väska från Friis & Company 1420, men däremot massor på internet som fingret bara ville klicka hem. Men det gjorde jag ju inte eftersom jag har ett sådannt enormt självdisciplin. Eller är jag en personlig glädjedödare?!
Detta var vad jag fastnade för i alla fall;
1. Kofta med lite kortare ärm, stickad, chockladbrun i angoraull med söt rosett i lila/rosa velour från
Marc by Marc Jacobs. Den skulle passa bland alla mina andra koftor!
2. Odd Molly har enligt mig alltid haft söta och fina kläder men känts så överskattat. Dock är denne lilla raring till klänning så mysigt höstsöt att jag verkligen får cravings. Rosett i midjan & prickar, underbart!
3. Vinterboots i lammskinn och ull i söt modell. Påminner ganska mycket om bootsen jag hade förra vintern men dessa framkallar ha-begär hos mig. Jimmy Choo kan det där med skor han.
4. Lite allt möjligt ifrån Friis & Company, dock är det bara den himmelsblå halsduken, ballerinaskon och stöveln med ludd som jag diggar. Såg så härligt vs. karamelligt ut. Väskorna däremot var riktigt tråkiga, inte alls som den sötnosen jag hittade igår och som nog ska bli min. :D

Dagens Hiss; Att provet gick så bra, och att det snart är lov och jag får flyyy detta winter wonderland!
Dagens Diss; Jag glömde ta min tablett mot mjölkallergin till lunch idag och nu har jag ooont i min lilla mage. Och när jag tänker efter har jag knappt ätit någonting idag och det gör ju inte saken bättre. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback