Mean ´n angry

Jag helt enkelt bara måste tipsa om denna, världens sötaste bok. Läste om den i en tidning när min mamsell pekade ut för mig att detta, jag citerar "Verkar vara en bok skriven för dig!".
Måhända är jag lite arg ibland men det är jag gärna efter att ha läst den här serieboken om just Angry Little Girls. Det är nu helt klart att jag är en blandning mellan Deborah the disenchanted princess och Kim the angry little Asian girl. Kan man bli annat än kär i en bok när de skriver saker som, "Bruce, Deborahs brother. He´s a meathead." och "I´m an American! I have a right to consume!"
 Klockren för alla som vill skratta och finna sig en liten bibel, så nu alla "Fresh little soul sistahs" är det bara att köpa, läsa, njuta. "Stay fresh!"
Mean ´n angry
Yeah, they´re cute all right. But don´t be fooled- these girls know how to survive in an angering world.

Kommentarer
Postat av: karoliina

Hoppas du hittar några skor som passar, second hand har du lyxen av att kunna ha. Fast om du inte riktigt använder högklackat så...
Och ja, jag äter antidepressiva, fast i väldigt liten mängd och mest mot min insomnia... JAg är som killarna i fightclub.. kanske inte, men insomnia har jag

Postat av: Aenigma

Karoliina; ja, jag vill använda högklackat men jag trillar ur dem när de är för stora! Och då blir det knas.

Jobbigt att behöva ha det så! Jag hoppas att du blir fri det en dag. Jag har andra bekymmer som gör mig... inte så glad alltid. Eller egentligen inte bekymmer men, livet blir lite för tungt att hantera ibland!

2006-09-29 @ 21:36:35
Postat av: sofia

Åh så jäkla söt är den boken! Sjukt bra!

2006-09-30 @ 15:10:50
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Ja visst är den? Jag helt enkelt älskar den! Får mig att känna mig så härligt elak och arg, på ett bra sätt. Jag har gjort den till min bibel. "Stay fresh"

2006-09-30 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback