Dagens pik?


1
Okej. Jag uppfattar detta på två sätt. Hittade dessa två föremål på mitt skrivbord och drog direkt några kopplingar.
1.) Jag hejjar ju ganska vilt på Norge nu i alpina VM av flera skäl. De är charmiga, pratar sött och dessutom tävlar ju en viss norrman med det finaste leendet någonsin. Väldigt trevlig gosse är han dessutom...
Min familj tyckte kanske att jag borde anamma den svenska sidan och bli lite patriotisk igen genom flaggan. Svar nej. ;)
2.) Jag gnäller ganska mycket över att jag alltid fryser och den lilla självuppvärmande sandpåsen är väl min familjs försök att få mig tyst och glad. Varma händer får man ju av den!
2
Hot Spot? Har en av Sveriges mest kände modebloggare snott sin namn från en patenterad... värmepåse? :) Haha (okej, alla som älskar att misstolka, spelar roll vart hon fått namnet ifrån!) 


Kommentarer
Postat av: Nanó

värmepåsen är ju urkulXD!

Postat av: aenigma

Nanó; Jaaa, men den funkade inte... var för gammal så där satt jag med en kall liten påse som dammade svart över halva mig. Hmm...;) haha

2007-02-19 @ 11:39:47
Postat av: Olavenya

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-05-11 @ 08:13:30
URL: http://olavenya.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback