Damn this dilemma. Och dagens inköp!

Känner mig helt schizofren idag. Det är jobbigt. Lite lätt svårmottaglig sådär tror jag.
I vilket fall som helst så ligger ett tungt problem över mig. Att vara eller att icke vara.
Aka, med klarspråk, jag måste bestämma mig!
Om fyra dagar är det 100 dagar tills jag tar studenten. Går ut från skolan för sista gången om jag så vill, någonsin. Jag behöver i alla fall aldrig sätta min fot i detta gymnasium mer om jag inte vill.
Och till traditionen hör att när det är 100 dagar kvar till studenten, då åker man in till Östersund och går på såkallat "100- dagars". Så här sitter jag med min inköpta biljett till Seven och vet varken hit eller dit.
För jag är verkligen inte sugen. Åka 7 mil för att gå på en klubb i Östersund som jag inte gillar, inte komma hem på natten och sedan masa sig till skolan efteråt. Dagens I-landsproblem.
Samtidigt kan det bli hur roligt som helst. Alla vännerna från skolan, och alla andra för den delen med som går ut, massor av nytt folk och känslan av att det bara är 100 dagar kvar på någonting som varat i 12 år. Jaaa, jag antar att det bara är att bestämma sig?
4
För att lindra min beslutsångest och allmänna förvirring idag så köpte jag en ny ansiktstvätt på jobbet. Ny serie från Neutrogena som tydligen skall vara riktigt bra och blivit utnämnd till bästa produkten 2006 inom hudvård. Både ansiktstvätt & ansiktsmask fungerar den som.
Jag som har i princip noll koll på kosmetika, hudvård och aldrig skriver om det ska därför göra en liten recension av det imorgon när det testats. Tuben ser ju förtroendeingivande ut iaf!

Kommentarer
Postat av: sofia

Just den Neutrogena-ansiktstvätten är bra om man har akne, men jag märkte att om man använder den en längre tid blir huden lite för uttorkad, tycker jag! Men den är väldigt kylande och skön :)

2007-02-24 @ 20:36:08
Postat av: HillieBillie

Ah så du har införskaffat 100-dagarsbiljett! Det har inte jag... Hmm... Får väl kolla på onsdag om det finns biljetter kvar när jag kommer in, annars får jag väl stå mitt kast. Allt hade varit betydligt enklare om man bodde närmare stan. Och krogen... Jag är trött på krogen! Jag vill på hemmafest.

Postat av: aenigma

Sofia; Jaha! Jag har ju inte akne utan ganska fin hy så den är kanske lite mycket då för mig? Testade den igår och blev väldigt torr som du säger. Ska testa att ha den som mask idag och sedan göra en recension. Och som du säger, den är skönt kylande för ansiktet! :D

HillieBillie; Jaaaa. Men jag har en sådan kriiis här. Vad ska jag göra? Ska du hem på natten? Hur kommer du hem isåfall? jag vill men vill liksom komma hem till mina egna saker och säng ju. Uää. Damn. Jag är inte trött på Åre krogen, men jag är less på Östersund innan jag varit där. Suck!

2007-02-25 @ 11:50:36
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: sanna

jag tyckte att den var superbra första veckan, sen var den inte alls härligt sval på mej utan den gjorde mitt ansikte alldelens hett och rött. när det blossande röda försvann blev den helt uttorkad, fast eftersom 'alla' verkar älska den är den säkert bra. men inte för min hy, och då har jag ändå blandhy. ^^

2007-02-25 @ 18:19:29
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Justtelaf

This is a very good site. Thank you.

2008-01-09 @ 11:05:42
URL: http://justtelaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback