Moi!

En liten utmaning från olika håll träffade mellan bloggögonen. Och jag älskar som vanligt listor! ;D
Namn: Hm. Jag säger bara mitt namn ibland. Men nicknamet är KajKaj för tillfället.
Ålder: Född 1988, i maj för att vara exakt.
Hårfärg: Naturligt blond.
Ögon: Gröna.
Familj: Mamsell, papi & två äldre bröder som nu gjort mig till ensambarn.
Uppvuxen: Åre, Jämtland på vintern & Skåne på sommaren
Plugg: Läser sista året på estetisk linje med inriktning design.
Jobb: Jobbar på apoteket i Åre emellanåt (imorgon!) men ska arbeta med modedesign i framtiden... eller bli stridspilot! Eller en kombination av de båda och sedan resa jorden runt och arbeta med TV & media.
Intressen: Resa!, skidåkning, umgås med de närmaste, läsa, blogga (nörd-varning?haha), mode. osv.
Personlighet: Sprallig, envis som få!, energisk,nyfiken, kreativ, tjurig, mycket humör, otålig, ärlig.. osv.
Stjärntecken: Tvilling.

Jag lägger till ett par egna för att jag väntar på att få dricka champagne och fira roliga saker!
Nästa äventyr: Förhoppningsvis en tur till Stockholm snart. Och London om en månad.
Planer för sommaren; Skåne och Båstad efter studenten. Jobba, vara på stranden, klubba, Köpenhamn och resterande världen... osv. Haha
Bästa & sämsta second hand köp; Hmm (svår fråga från mig själv!) Jo, Burberrytrench för 100 kr. Och svart klänning som jag råkade förstöra direkt.
Favoritlåt just nu; Ahh, The Killers- When you were young (tjaaaat, jag vet!)
Trend för vår/sommaren som diggas mycket;
Tunikan! Och det gula.
-;- som diggas lite; Plast & fransar!
Till sist, vad önskar du dig mest just nu?; Att London blir magnificent, att Lost börjar, att någon ger mig en kasse med Guccis vårkollektionsklänningar och en kram! 
2
Aenigma, med rätt att häfta med häftpistol...

Kommentarer
Postat av: Nanó

KajKaj, how cute:D

Postat av: Mark

Jag drömde lite om dig inatt! ;) tihihihi.

2007-02-24 @ 15:30:14
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Alicia

Åhh, The Killers - When you were young är bara såå bra!

2007-02-24 @ 17:11:58
URL: http://alicia.webblogg.se
Postat av: Elsa

Vilken rolig lista!!! :D

2007-02-24 @ 17:31:20
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: julia

yay! i´m back att kommentera!haha:D
riktigt snygg bild!!

2007-02-24 @ 17:56:18
Postat av: aenigma

Nanó; Haha, jaa! Det är min bloggande vän in real life som kommit på det. HillieBillie. :) Du kan nog ana dig till vad jag heter egentligen... ;D

Mark; Was? Vad drömde du dååå? Jag blir nyfiken! Vilket sammanhang var det, sa jag något, hur såg jag ut? Tell me.

Alicia; Jaaa! Jag älskar den låten! Ryser varje gång jag hör den, vareeeenda gång!

Elsa; Ta den om du vill! :)

Julia; Haha, vad roligt! Har du haft en trevligt vistelse i mina trakter? Jag har letat efter Julior i backen och byn eftersom jag varit i Åre tre dagar senaste veckan. Haha

2007-02-24 @ 18:10:44
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Elsa

Hej, svarar dig på bloggen också! :D
Klänningen fanns i ljusgrått också. Det var ingen bra nyans på mig men den var snygg! Då har du en anledning :D

2007-02-24 @ 18:25:35
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Nathalie

En Burberrytrench för 100 spänn? Gah, nu blir jag avundsjuk!

2007-02-24 @ 18:30:15
URL: http://nenneblogg.blogg.se
Postat av: Crazypill

The Killers e bra. Dom hjälpte jag med kläder när jag jobbade på TopShop i London =)

2007-02-24 @ 19:17:22
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Mark

Vi tar det på under Båstad på lunchen! ;)

2007-02-24 @ 21:03:13
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: julia

jag har haft en trevlig tid i dina trakter! man i love era kläder! blev ett par nya byxor by the way!! men shit vad kallt ni ska ha! och synd att det var mkt liftar stängda. jag försökte leta efter dig! men såg dig tyvär aldrig..

2007-02-24 @ 21:05:38
Postat av: aenigma

Elsa, Okej, men jag gillar grått och det funkar till mitt hår. Ska kika in den, det skadar ju inte att bara kolla ju. ;)

Nathalie; Jaaa! Det var ett av de sjukaste ögonblivcken i mitt liv. Hur fräsch som helst, med sidenfoder och extra vinterfoder, lång modell, oanvänd och super fin förövrigt. Den händer i min garderob och är makalös helt enkelt! :D

Mark; Men för faaan! Tala om det för mig nuuu! Jag är extremt nyfiken och kan inte vänta i flera månader. Tala om det eller så kastar jag tennisbollar på dig i sommar. Morr ;D

Julia; Vad kul att höra! Ja visst var det kallt? Jag åkte två dagar och höll på att dö, och då är jag ändå van. Låg på backen i 10 minuter och höll på att frysa fast ju... ;) Ohh, vad köpte du för byxor? Oxh var? Synd att vi inte hann vinka, det hade ju varit riktigt roligt! :D

2007-02-25 @ 11:58:25
Postat av: aenigma

Crazypill; Seriööööst? Fan vad coolt! :D

2007-02-25 @ 12:01:45
Postat av: julia

japp as kallt. inte så härligt att åka skidor i 18 minus och blåst!haha. men jag överlevde, vilka dagar åkte du då!? jag köpte ett par baggy jeans på vero moda! helt underbara. med en sån dära snodd längst ner lr vad det heter. aldrig att man hittar sånna byxor här nere! jagg synd att vi inte vinkade!

2007-02-25 @ 15:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback