My love

Det är inte bara Justin Timberlake som känner sig kärlekskrank. Även jag. Fast jag har kärat ner mig i en tröja som inte alls borde vara jag längre men som nu ligger och myser på mitt rum. Den har redan fått beröm och komplimanger så jag ser det som en god investering för sportmodet för sommaren. Den är ju ganska fritids/sportig ändå eftersom det är en hoodie.
2
                                                                                         
        Närbild på mönstret med de bedårande fåglarna och deras små gulliga hattar. T.ex en svan med en krona, en påfågel med ett plommonstop och en liten pjodd/anka med en rosett och stjärnprydd sak.         
                         
1

Kommentarer
Postat av: nollåttan

den var supersöt!

Postat av: Maria

Skitsöt! Hoodies är ett av de skönaste plagg som finns enligt mig :)

2007-02-06 @ 20:01:54
URL: http://shoppoholic.blogg.se
Postat av: Alberthelene

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:23:03
URL: http://alberthelene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback