Dagens; Skidkläder goes 70 tal

Trots läskig hosta som fick modern min att undra om jag hade lungödem inatt så var jag ju tvungen att åka skidor med födelsedagsbarnet M idag. Dock tackar jag nog nej till galet party uppåt i Åre eftersom lungödemet blivit värre och jag ska jobba imorgon. Men som alla så roligt sa när jag hostade inne på apoteket i tisdags "Haha, ja men du är ju på rätt ställe om du behöver medecin." Ja sa jag då trevligt. Och sedan tänkte jag att jag kan ju knappast stå och pilla upp små förpackningar med hostmedecin för eget bruk när jag jobbar. Det ser inte proffsigt ut.

Ikväll blir det istället antingen Kill Bill vol. 2 och jag, har jag nämnt att jag älskar Quentin Tarrantino ?(jag och C reciterade filmrepliker ur Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Natural Born Killers och ovannämnda film hela vägen hem i bussen.) eller filmkväll med J och E eftersom min familj lämnat mig hemma själv. 
Papi är på afterski på Bygget och jag sitter hemma. Hallå, jag tror att det ska vara tvärtom?  
1
Egenknåpat halssmycke som från början var ett lås till ett antikt pärlhalsband, nu med metalltrådar som det är guldblad fästa på och halvädelstenar. Och lilla handgjorda, arabiska portmonän från 1940 something.
1
Guldballerinas, H&Ms barnavdelning (partajskor som är ölfläckiga..)
Svarta leggings, Åhléns
Blekgula shorts med hög midja, garderobsfynd hos mami, eller papi?
Brun volymig blus med puffiga ärmar och knyt runt bröstkorgen, Koola Anna
Egenknåpat halsband + armband uppdraget över tröja på armen, Indiska

Kommentarer
Postat av: julia

vilka underbara kläder du har på dig idag! längtar verkligen tills man kan börja använda leggins på allvar med söta ballerinr till! :D För nångång ska väll all snö smälta hoppas jag :D

kram

2007-03-09 @ 21:04:18
Postat av: Clara

snygging!

Postat av: Klaramara

Oj, jag såg inlägget nedanför, och du är verkligen duktig på att knåpa ihop dina egna smycken!

2007-03-10 @ 14:39:11
URL: http://klaramara.webblogg.se
Postat av: aenigma

Julia; Tack! :) Jaa, än så länge har jag bara leggings när jag är inne. Ute funkar det helt enkelt inte! :P Så jag är väldigt pepp inför våren nu. Tjoo

Clara; haha tack!

KlaraMara; Tack så mycket! :)

2007-03-10 @ 15:28:09
Postat av: Jonatan

om du ser programmet kanske du ändrar din uppfattning om det, jag tänkte som du först. Dessutom måste man ju kunna se de med lite glimten i ögat

2007-03-10 @ 16:50:45
URL: http://jonatand.blogg.se
Postat av: Jonatan

*ironi
haha glöm glimten i ögat

2007-03-10 @ 16:51:18
URL: http://jonatand.blogg.se
Postat av: Nanó

härlig portmonnä!!

2007-03-10 @ 19:56:50
URL: http://nano.rocks.it
Postat av: Daniela

Älskar portmonä!

2007-03-15 @ 20:58:26
URL: http://elanela.blogg.se
Postat av: Anonym

Super snyggt *tumme upp* blev kär i den bruna blusen/toppen........!!!!me like!

2007-03-16 @ 14:53:17
Postat av: Lina

Snyggt halsband!!!

2007-03-19 @ 13:26:23
URL: http://molina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback