its not easy to be humle when you are from Nebraska.

Bloggvärldens lilla S har en fin lista hon uppdaterar då och då när andan faller på.
Såsom jag tolkar den, en lista över 100 bra saker med att handla på second hand. Eller "bra". Bra, fina, underbara, praktiska, godhjärtade, personliga skäl att handla second hand.
Jag gillar både listan i sig och de flesta av skälen.

Hade jag haft en punkt i raden mellan 70 och 80 någonstans så hade jag petat in en väska som denna.
Småsliten och lite nött i kanterna men med så mycket mer personlighet än en fakeläderväska från Friis & Company med lite för glittriga detaljer i silver. Inköpt under en sväng med Linnéa i Malmö på Humana 2hand för 5 guldpengar.

Min favoritmodell på väska med långt axelband, små rara fransar längst ned och massor av pärlor som formar min absoluta älsklingsfågel av alla fjäderfän i världen, påfågeln. Vad finns det inte att älska med den?

Kommentarer
Postat av: victoria

Åh tack Kajsa, du är så fin att det förslår. ^^ Så nu är hon äntligen tillbaka... och en fin väska ser jag att du har gått och samlat på dig. En synnerligen unik sådan.

Postat av: Stilist

finfin väska, och ja klart att du ska knata runt i dina ridstövlar, väldans praktiskt och snyggt

2008-09-22 @ 15:56:37
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback