evil scissors and thinking thoughts

Känner att bloggen får lida för att jag jobbar 23 timmar om dygnet just nu. Väldigt tråkigt eftersom jag har så mycket jag vill dela med mig utav här. Men tiden räcker-helt-enkelt-inte-till.
Förstår att ni inte kommenterar så mycket när jag är så dålig på att ge respons tillbaka. Men ni är så många som läser, så hur tycker ni att det görs bäst? Vad vill ni att jag prioriterar här nu när minutrarna på mina dygn är knappa? Jag lyssnar ju på er, mina kära.

Lite sånt där som jag ritar på nätterna när jag inte kan sova.
(Och då på nätterna kan man heller inte stava så bra ser jag nu.)


Kommentarer
Postat av: julia juliet julius!

kajsa du är bäst även om du inte bloggar mkt. vi älskar när det kommer ett inlägg. vi gillar att se hur dina dagar ser ut.

ha en fin tisdag!

kraaaam

2009-11-30 @ 21:51:28
Postat av: Freja

haha så sött!

Postat av: fani

duktig du är kajsi! någon dag ska jag allt visa dig hur man är ledig. om du inte visste det är jag rätt bra på att softa ;)

pussilur

2009-12-01 @ 10:46:08
URL: http://fannyschultz.blogg.se/
Postat av: fani

duktig du är kajsi! någon dag ska jag allt visa dig hur man är ledig. om du inte visste det är jag rätt bra på att softa ;)

pussilur

2009-12-01 @ 10:46:09
URL: http://fannyschultz.blogg.se/
Postat av: Misha

Jisses Kajsa, hinner man klottra och rita paraplykrusiduller på den enda lediga timmen dygnet erbjuder? Jag som tycker mina dygn är för fullproppade med "måsten"...

2009-12-02 @ 16:12:58
URL: http://endlessnessego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback