Synd men sant

Såhär är det. Jag kommer inte att lägga ut resten av Minidesign av Kajsa-kollektionen på bloggen. Jag säger inte det här för att jag är bitter eller tjurig nu men eftersom det budats så himla lite och 'dåligt' på plaggen så känner jag att det inte är värt att lägga upp mer. Jag säljer det på annat håll, privat istället.
Känns jättetråkigt eftersom jag gjorde kollektionen, pysslade med den och DIY:ade så länge eftersom ni bett om det. Men kanske gillade ni inte det ni såg eller så var ni helt enkelt inte tillräckligt intresserade ändå.
I vilket fall som helst så blev det bara tre plagg varav det första är haffat och de två sista är kvar med ett bud på klänningen. Inga hard feelings eller så. Ville bara meddela er.


Nu ska jag hoppa ned till hotellets dörr och släppa in
Julia så ska vi bara hänga lite här och prata strunt! <3


Kommentarer
Postat av: Klara

så himla synd! jag var så himla nära på att offra min förmögenhet på den första klänningen men såg det för sent. den var redan borta... OM du skulle få för dig att lägga upp ett pytteplagg igen så ska jag vara ständigt uppgraderad för att inte missa något mer plagg som kramar om mitt hjärta som den! bara så du vet. du är grym.

kram!

2010-04-22 @ 22:13:58
Postat av: Sica

Kanske beror det på att dina fina Kajsa-plagg är lite för mycket Kajsa för andra. Majoriteten är förmodligen inte lika unik och vågar sticka ut som du gör. Och därmed tror jag inte att man ogillar dina plagg, tvärtom. Jag beundrar dom, men det är inte riktigt min stil. Det gäller bara att hitta just den kunden som bär upp dina plagg minst lika fantastiskt som du gör. Du får dom säkert sålda, im sure :)

Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Men nej, du visar väl i alla fall? Jag är verkligen jätteintresserad av din DIY och älskar att läsa de inläggen och inspireras! Men det innebär ju inte att jag kan köpa saker så där tyvärr. Se inte pengarna som din uppskattning - fast jag förstår att du vill ha mer på något som du lagt ner tid på - men det är ju svårt för alla konstnärer. Vet att du är bra och inspirerar! Visa, snälla fina du! Kramar i massor!



2010-04-22 @ 23:01:58
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Vad synd. Men jag tror lite samma sak som Sica här ovan. Det är plagg som andas väldigt mycket Kajsa och det är ju hemskt fint, men folk i allmänhet är lite trista h&m-iga typer, har jag märkt. Jag tror att du får dina plagg sålda ändå!

2010-04-22 @ 23:04:37
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: Mimmi

... eller så är vi några som inte kan ha storlek 36. Jag hade budat på alla dina plagg om jag varit lite (ehrm, mycket) mindre, tycker de är väldigt fina.

2010-04-22 @ 23:45:38
Postat av: Cecilia

Jag gillade verkligen det du hade att komma med, men jag drar större storlekar och har inte bara problem med storlekarna utan har lite högre krav på kläder, klänningar jag köper/vill ha går till knäna, empirskurna och om det ska vara ärm över huvudtaget ska de täcka minst halva överarmen. Ja, du hör! Det är inte alltid lätt att hitta kläder efter sina egna preferenser.



Men, det hindrar mig inte från att älska din design, det ska du veta!

2010-04-23 @ 01:04:23
URL: http://inyx.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag har inte budat på dom för att det är för stora storlekar för mig. :( och för andra är det för små storlekar. kanske där det sitter? dom var jättefina iallafall :)

2010-04-23 @ 10:58:55
Postat av: Karolin

Jag är fortfarande sugen på den svarta klänningen. Jag vet inte om jag talar för mig själv här, men jag tycker alltid att de underlättar om man öser ur sig information- skriver ned mått och material. Det gör det så mycket lättare att bara slå till med ett bud. Jag kan gå och vela en massa om jag blir osäker på storlek, och komma på för sent att det faktiskt inte är svårare än att fråga. Jättedumt.



Du är jätteduktig Kajsa, och jag tror att många uppskattar dina DIY projekt även om de inte nödvändigtvis köper dem. Kram.



2010-04-23 @ 13:32:07
URL: http://cutethoughts.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh nej vad tråkigt förstår att det är lite "off-putting" (ber om ursäkt för att jag tillfälligt tappat bort det svenska ordet...)! Jag har älskat varenda ett av dina plagg, tycker du är helt fantastisk som kan göra om något lite halvtråkigt till något alldeles alldeles underbart. Beundrar dig verkligen för det. Hoppas verkligen du visar upp mer diy-projekt och plagg här i bloggen trots detta.



KRAMAR

2010-04-23 @ 14:02:44
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: malin

Hej!

Synd men det är som de säger, storlekarna var för små och tyget var tyvärr lite noppigt. Men så blir det med second hand! Lycka till! Kram

2010-04-23 @ 14:57:41
URL: http://hallonguld.blogg.se/
Postat av: Bodil

Men åh! Snälla lägg upp resten av kollektionen! Jag blir väldigt inspirerad av den, och skulle gärna buda på någon av dem. Tyvär har jag ont om pengar för tillfället...

2010-04-23 @ 15:31:44
URL: http://farggladaflygsmurfen.devote.se
Postat av: Malin

Jag håller med Mimmi. Hade klänningarna varit större hade säkerligen jag också kunnat lägga ett och annat bud.

2010-04-23 @ 17:57:53
Postat av: Jonas

Jag hade inte lagt ett bud även fast dom vore större. Jag har aldrig på mig klänningar. Men jag tycker dom är väldigt fina! Det är dagens sanning!



Kajsa, jag har ställt ett fråga till dig i min blogg!

2010-04-23 @ 20:30:40
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Miriam

Äschattansdå, dina plagg är urtjusiga och hela DIY-andan är underbar! Klart att man vill ha mer respons på grejer man lagt ner själ & tid på, men va inte modstulen för det, alla har olika stil bara :3

2010-04-24 @ 11:36:29
URL: http://odditiesandstuff.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gör inte ministorlekar då. :/

2010-04-27 @ 21:25:45
Postat av: Hannah

Hej! Jag förstår hur du tänker och jag förstår att det måste vara tråkigt för dig som lagt ner så mycket arbete på kläderna men som så många andra sagt så är jag allt annat än petit. Det finns inte en chans på jorden att jag skulle kunna gå i något som du kan ha på dig, ens om det är oversizad



Så tänk istället att här är sååå många som tycker du gör underbara saker men säkerligen är det bara 10% som har samma storlek som dig.



För det var verkligen världens finaste idé och världens finaste kläder.



Kram Hannah

2010-04-27 @ 22:23:13
URL: http://hannahsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback