first day of spring

Den här dagen började med att jag tog två steg ut på trottoaren på allra käraste Rutger Fuchsgatan, tvärstannade, vände ansiktet mot solen och tänkte; "vår".
Det var inte jättevarmt och det blåste ganska mycket, men det var ändå någonting i luften. En känsla, en förnimmelse, en aning om någonting nytt. Droppandet från taket ackompanjerades av ljudet utav mina stövlar mot den torra asfalten och jag tänkte; "ja, vår".

Hur dagen skulle kunna bli annat än bra är ju bara omöjligt. Jag hade dejt med
donnan som jag tycker inte bara är ovanligt sockersöt och klok utan också har en av de mest kreativa och inspirerande bloggarna jag vet.
Hon pysslar som ingen annan och får mig alltid att känna; det vill jag göra! Det vill jag testa! Oh oh oh!
Och om det är något jag tycker om så är det att omge mig med kreativa människor. Det är ljuvligt. Att prata syprojekt, diskutera second hand, tala om allt som är fint.
Sådan är Moa.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin tjej det där.

Postat av: Angelica

Jag har storlek 36-37 typ. Vill du sälja? I så fall är jag MYCKET intresserad =) Om de är i min storlek förstås.



Läser också Moas blogg, den är fantastisk liksom din. Hoppas ni hade det trevligt!

2010-03-21 @ 00:19:43
URL: http://heartglitch.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh hon är underbar.

2010-03-21 @ 02:26:57
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Känslan av att gå på asfalt efter en lång vinter är lika oslagbar som känslan av att gå på den första snön efter en lång sommar. :)

2010-03-21 @ 13:23:39
URL: http://noalik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gå barfota på asfalten o bevisa för dig själv o för andra att våren är här;P

Bara en dum liten ide:P

2010-03-21 @ 15:50:48
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, så himla fin du är! Det var så otroligt kul att träffa dig, du var precis så underbar som jag trodde att du skulle vara! Och du, tack för second hand-rundan du tog mig på!



Kram kram söta söta du!

2010-03-22 @ 21:28:46
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback