Dagens; Allt som glimmar är inte guld

Gårdagskvällen var verkligen one of a kind. Och att vara nykter gjorde det ännu lite intressantare eftersom jag kommer ihåg allt, liksom lyckades få ganska mycket ansvar och såg mest besynnerliga ting. Det var iaf en underbart rolig kväll som slutade klockan 02.30 och då hade jag redan hunnit skälla ut x antal som försökte komma in till vår privata fest, slängt ut x antal som "brutit" sig in genom källaringången, ringt sjukvårdsupplysningen, lugnat en tjej som trillat och bitit igenom ett två cm brett jack under läppen, burit tillbaka en gran som oinbjudna gäster snodde med sig och tänkte köra över och pratat med gamla klasskamrater. Och en hel del mer.
Och imorse så var det bara att skutta upp för att spela
volleybollfinal. Jag ska inte ens ge några detaljer över hur dåliga vi var, men spelar bättre det har vi...

1
Vita sneaker, Fusion
Svarta stupisar, Åhléns
Marinblått, ribbat linne med guldpaljetter, Cubus
Guld brokadkavaj, Indiska
Guldscarf i midjan, Indiska & halsband med guldpärlor gjort av mig.
+ påhängd koala från australiensiske vännen som åker om ett par dar och förorsakar hjärtesorg!

3
Fick julklapp av vännen H som jag inte kunde låta bli att öppna med en gång.
Underbart doftande grejer för badet och bodybutter som går i matchande guld för dagens outfit.
Poifect!

And damn it, nu är det jullov!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Back on track! :)

Postat av: Lisa

woh! snyggt

2006-12-21 @ 20:20:27
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: sofia

Jäklar vilken kväll! Jag har också bitit igenom min läpp en gång. Eller jag har bitit igenom där mitt emellan läppen och hakan. Jag var typ 4 och doktorn som skulle sy igen det försökte skämta och sa att han var tvungen att sy igen det för annars skulle köttbullarna trilla ut när jag åt. Då grät jag ännu mer.

Toppenfint med jackan, jag hade också min idag :)

2006-12-21 @ 21:55:31
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Paulina

Oh så underbar färg!

2006-12-22 @ 09:50:20
URL: http://paulinas.blogg.se
Postat av: Aenigma

Camilla; Jey! Vad kul gumman!
Lisa; Oh tack! :)
Sofia; Ja, den var underhållande in i det sista. Jag har just skrubbat bort ordet "tatuering!!! :)" på min arm som stod med svart spritpenna... ajaj!!
Hon bet igenom läppen just där hon med, två centimeter brett och ganska ojämnt. Tur att vi var några nyktra som förstod att man nog inte skulle fortsätta dricka sprit, det hade både runnit ut och svidit som attan misstänker jag...?
Gud vilken traumatisk upplevelse om man är 4 och det händer! :(
Paulina; tack! Jag diggar guld:D

2006-12-22 @ 11:06:20
Postat av: Mark

Jag gillar stilen. Den där koalan kan få lite kompisar. Har själv ett par stycken av dem :)
Och ja, du får säga att Saddam är söt ;)

2006-12-22 @ 11:42:56
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Aenigma

Mark; Tack så mycket. Jag är nyss ett nyblivet fan av koalor. Australiensiske vännen har nu gett mig en koala och en kängru så jag behöver en wombat tror jag. Tur att de har Koala buddies over the net iaf! :D
Känns omoraliskt att säga at Saddam var söt, men som fingerdocka blir ju allting liksom sött?!

2006-12-22 @ 11:48:32
Postat av: HillieBillie

Det var en nedra kväll det där måste jag säga... Och det måste också tilläggas att du var väldigt snygg när du körde ut folk. ;) Go you!
Och så var det volleybollen. Vi klarade oss ju GANSKA bra i alla fall. Haha.

2006-12-22 @ 12:18:12
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: SweetCatwalkCity

Snygg outfit! :)

2006-12-22 @ 16:39:35
URL: http://sweetcatwalkcity.blogg.se
Postat av: Aenigma

HillieBillie; Ja, shit vad kul det var! Och sorgligt på samma gång. jag grät en mindre flod igår... men imorgonkväll ska O komma över till mig och äta popcorn som på den gamla goda tiden och klä gran och sånt mys. :)
Haha, att köra ut folk ska bli min nya grej. Kändes bra att spänna ögonen i folk och fråga dem rakt ut om de fattade trögt?! Mohaha
J, vi sööööög på volleyboll! Förutom du som lyckades förjäkla bra!
SweetCatwalkCity; tack så mycket:)

2006-12-22 @ 17:15:28
Postat av: Ellis

Vad sött! Guldigt och fint!

2006-12-22 @ 17:37:21
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Madde

Kavajen var riktigt snygg =) Vad kostar den ? kram

2006-12-22 @ 18:55:11
URL: http://freshfashion.webblogg.se
Postat av: Agnes de Wall

ojoj, låter.. intressant^^ vem snor en gran om jag får fråga?

2006-12-23 @ 01:42:19
URL: http://agnesdewall.blogg.se
Postat av: Aenigma

Ellis; Tack så mycket! :) Guld is the shit för mig just nu. Haha
Madde; Tack. Den är från Indiska och är en riktig hype runt om i bloggvärlden. Och eftersom jag älskar guld och diggar brokad kunde jag ju inte låta bli den. :D Den kostade 300 och det tycker jag att den defenitivt är värd. Kram
Agnes de Wall; Haha, ja jag vet. Jo det var så att de som inte fick komma in på vår privata fest blev så jäkla sura så att de tog granen släpade ut den på vägen och lade den framför bilden så att de skulle kunna köra över den... drastiskt och patetiskt? jA! Så norpade tillbaka den innan 500 kr blev ved... :)

2006-12-23 @ 12:10:59
Postat av: Estelle

Snyggt med guld!

2006-12-23 @ 14:19:06
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Cecilia

guuuud vilket gulligt halsband =)

2006-12-26 @ 23:31:28
URL: http://ciciano.blogg.se
Postat av: Aenigma

Estelle; Det tycker jag med! :D
Cecilia; Haha, tack. Det är egentligen bara ett halsband med målade träpärlor i olika guldnyanser som jag knipsade fast lilla koalan på. :) Easy to make alltså.

2006-12-27 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback