Att vara eller att icke vara

Just nu känns det som frågan i alla fall.
Har varit sugen på att gå på premiären av Byggets öppnande i Åre och höra Snook ända sedan jag hörde att de skulle det men nu är jag så trött, slut, sliten, gnällig, slö, depp att jag inte tror att jag vill....
Å andra sidan så skulle det kunna bli grymt roligt med massor av tjejkompisar, härlig musik och trevligt i allmänhet. Bygget & Snook ikväll, eller inte?
(Dessutom är det ju 20 och jag är 18 och ser inte så gammal ut.. kul att vara där klockan 22.00 för att försöka?)

Kommentarer
Postat av: becka

snook är sköna! :D

Postat av: Aenigma

Becka; Ja precis vad jag också tycker! Inte mitt absoluta favoritband eller de jag lyssnar på mest men jag diggar dem verkligen när jag är på det humöret! Får se hur det blir ikväll...?

2006-12-08 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback