Dagens; Deep purple & metallinslag



Hetsig fredag med alldeles för mycket att tänka på.
Inlämning av två bidrag till skolans Nobeltävling, ceremoniellt tal att skriva, naturkunskap att
klura på, ännu mer svenskauppgifter att ta itu med, tavla att måla på & prat med butik om försäljning av mina smycken. Pust!
Dock blev det lite roligare med skön asiatisk/kimono inspirerad blus i lila med guldbroderi som fick
mycket beröm av både kompisar och okända. :)
Uggisar
Svarta jeans, Killah
Marinblått, ribbat linne med guldpaljetter, Cubus?
Lila blus med broderier och vida/klockade ärmar, Vila
Halsband med glaspärlor och bronsfärgad metall, Indiska
Mavala Mexico & två inbakade, långa flätor




Kommentarer
Postat av: Gilraen

snyggt! :D

Postat av: Victoria

Jag rådiggar din bakrundstapet på din blogg! Intressant blogg i övrigt.

2006-12-01 @ 19:23:11
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Aenigma

Gilraen; Oh tack så mycket! :D Snäll du är!
Vicktoria; Tacktack! Det är nydesignat av min broder efter mina gnälliga krav. Ville ha lite brokadaktigt och det blev det nog?! Tack för allt berömmet!

2006-12-01 @ 19:27:44
Postat av: julia

vet inte om det var dig jag frågade om ett bra nagelack?! men jag har iaf kommit på att man kan ju blanda sina egna. nu har jag blandat en skit sjyst färg. nästan svart fast lite lila.! :D ett litet tips om man aldrig hittar nagelack som passar!! ;)

2006-12-02 @ 22:26:09
Postat av: Liv

Mycket snygg blus!

2006-12-03 @ 16:34:08
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Liv; Tack så mycket. jag köpte den i förra veckan och för varje gång jag ser den blir jag mer och mer kär! :) Underbart tyg, färg, modell och broderier. Finns på Vila affärer. Hett tips!

2006-12-03 @ 16:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback