Dagens; Grått & lila i symbios


Idag var det en väldigt hetsig stressig dag men elaka datorer som vägrade fungera och defenitivt vägrade att ha sparat vår power point presentation... så efter en hel del svordommar, tre pannkakor i magen och snygga lila kort med vårt tal kunde vi tralla bort mot biografen inför generalrepetition. Tal att öva på inför endast klassen, ljud att fixa, andra tal att lyssna på och lite snoozing med huvudet mot mjuka läderväskan.
Det blir nog bra imorgon.
Dagen har trallats omkring iklädd;
Svarta strumpisar, Åhléns
Grå loose klänning med stjärnor, H&M
Mörk lila tee med detaljrik ringning, Eve of Eden
Lila läderskärp, gårdagens Second Hand fynd
Silvergrå rosettbrosch, TopShop
Lila halsband med sammet och stenar, Indiska
Guldring med lila sten, släktklenod & bling-it armband, Snö of Sweden
Kofta som bara var på till och från skolan

Imorgon däremot blir det desto mer uppklätt till tänderna...
Nobelmiddag nästa med tillhörande tal om The Right Livelihood Awards.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Vilken fin klänning och vilken fin blogg!Fint matchat och fina bilder du ritat oxå!jag säger som alla andra: keep up the good work!

Postat av: Aenigma

Ellis; Tack så jätte mcyket! Vilken gullig kommentar av dig! :D Jag ska göra mitt bästa och fortsätta hålla mig i samma stil :)

2006-12-07 @ 20:58:23
Postat av: Johanna

shit vad snyggt du fick till det!

2006-12-08 @ 19:35:07
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Johanna; Tack så mycket! :) Vad gulligt av dig!
Jag är känd för min besatthet av att matcha in absurdum... ;D Haha

2006-12-08 @ 19:45:35
Postat av: Sofia

Det blev jätte snyggt! : ) 'Btw, hur mkt kostade halbandet och är det nyinskaffat?

Puss Sofia

2006-12-11 @ 15:23:10
URL: http://rosette.webblogg.se
Postat av: Aenigma

Sofia; Tack så mycket! Halsbandet är nytt, ja, och inköpt på ett Indiska i Sthlm. Kostade i princip ingenting då det var ett erbjudande med två halsband för ett. Så...40 kronor kanske? Kap! :)
Kram

2006-12-11 @ 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback