Dagens; In beloved memory, O

Vännen O befinner sig just nu antagligen i Kuala Lampur och tröstshoppar parfymer och smink på Taxfree om jag känne henne rätt. Och antagligen en del M&M också. Och Toblerone...
Nu är australiensiske vännen gone with the wind alltså och jag bjuder på ett av våra sista freakphotos där vi illustrerar hur japanska turister ser ut när de är glada. (Mentalpatienter passar nog bättre?!)

Dagen har spenderats i metropolernas metropol, Östersund, där det blåste iskallt rakt igenom kappan och jag tappade känseln av det mesta. Förutom kreditkortsfingrarna. :)
Kom just nu på att jag inte alls hade kjol på mig, jag hade stupisar i svart men bytte när jag kom hem...
Med Dippan-kortet i högsta hugget eftersom jag är så jäkla glad att jag fick det! Tjoo
Svarta leggings, inköpta idag på Åhléns barnavdelning
Jeanskjol med broderier, ?
Skärp i ljus mocka/läder, Vintage
Vitt linne, H&M
Svart tröja med små dödskallar, H&Ms barnavdelning
Silvermetallicrosett-brosch, TopShop (Så långt sträcker jag mig som längst i silvertrenden alltså....)
Lila sammets diadem med rosett och Mavala Mexico på naglarna. (+ TopShop uggletofflorna)

2
Jag lyckades dessutom hålla det lilla glädjespridande kortet upp och ned i Promo-yran som rådde just då!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Tassar in och läser dig

Postat av: Aenigma

Askungen; Gör det du. :)

2006-12-27 @ 22:23:44
Postat av: HillieBillie

Var du i stan idag? Det var ju jag med!! :D Såg dig inte.

2006-12-27 @ 23:19:19
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Aenigma

HillieBillie; Jaaaaa! :D Jag insåg efter ett tag att jag knappast var själv i stan. Träffade Anna, Märtis, Liv och sedan Marie. Så jag förstår inte hur jag kunde missa dig. Jaja, köpte du något kul?

2006-12-28 @ 14:31:05
Postat av: HillieBillie

Haha gjorde du? De enda jag träffade av de där var Marie. Sen träffade jag Carro också.

Jag köpte ett par jeans på Carlings, betydligt mer åt baggy-hållet än det mesta andra jag har i min garderob. Kände att jag kanske behövde ett par sådana brallor också. Sen en t-shirt från samma place också, och en liten fin Johnny Depp-film; The Libertine. :)

2006-12-28 @ 17:25:19
URL: http://hilliebillie.blogg.se/
Postat av: Aenigma

HillieBillie; Japp, det gjorde jag! :)
Du har blivit värsta jeansfreakt på sista tiden ju. Hur många jeans har du egentligen? Är det någon som behöver jeans så är det jaaaaaag. jag har typ inga jeans känns det som. Men jag ska köpa ett par röda stupisar. Lite rokcigt och roligt sådär! :DNehe,en film med Johnny Depp? Ohh, vad fölrvånad jag är... ;D Haha

2006-12-28 @ 17:34:35
Postat av: robin

har alla kvinnliga mode-bloggister snygga lår?

har förresten svara chamonix-"info".

2006-12-28 @ 20:50:15
URL: http://obins.blogg.se
Postat av: Aenigma

Robin; Jag undrar om du menar det jag tror att du menar angående ben? För jag vet inte om jag ska ta det som något bra eller dåligt, jag väljer helt enkelt att ta det som något bra. Haha
Ska genast kolla in ditt svar.

2006-12-28 @ 21:03:38
Postat av: philippa

vadå finns guldkorten i vitt?

2007-04-20 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback